Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko synnytys jo lähellä??

Vierailija
12.12.2010 |

Mites teillä muilla, kuinka nopeasti synnytys on käynnistynyt kun ootte ollu tässä "vaiheessa". Mulla nyt rv 37+5 ja vaavi siellä on oikein päin ja kiinnittynyt. Kohdunsuu on pehmeä ja auki noin kahdelle sormelle.

Odotan siis esikoista ja pieni jännistys on jo että milloin pikkuinen sieltä mahtaa tulla :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avautumisen jälkeen voi mennä useampikin viikko, mulla oli rv 35+6 samanlainen tilanne ja vauva syntyi la:n jälkeen.

Vierailija
2/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä muilla, kuinka nopeasti synnytys on käynnistynyt kun ootte ollu tässä "vaiheessa". Mulla nyt rv 37+5 ja vaavi siellä on oikein päin ja kiinnittynyt. Kohdunsuu on pehmeä ja auki noin kahdelle sormelle. Odotan siis esikoista ja pieni jännistys on jo että milloin pikkuinen sieltä mahtaa tulla :)

tosin oli rv 36, supisteli aivan kamalasti lyhyitä supistuksia, mutta meni silti laskettuun aikaan. Kohdunsuu samalla tavalla auki, vauva kiinnittyneenä. Sama tilanne oli rv 39+6 asti. Yön aikana sitten menikin lapsivedet ja kohdunsuu oli auennut vähän enemmän.

Nyt toisessa raskaudessa rv 38+3, samalla tavalla lyhyitä, mutta kivuliaita supistuksia saattaa olla parikin tuntia, mutta loppuvat seinään. Kohdunsuu vähän pehmentynyt rv:lla 36, mutta kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tosiaan oli pehmeä ja auki. Jos sulla on esikoinen, niin voipi olla tuloillaan viikon, parin sisään. Mutta eihän noista koskaan tiedä oikeasti.:D

Vierailija
4/5 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis odottelin ja esikoinen syntyi rv 41 vaikka lääkärit luulivat että vois aikasinkin tulla. :)

Vierailija
5/5 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuinen tulee, kun se on siihen valmis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi