Työkaveri ei tee hommiaan ja väittää tulleensa kiusatuksi
Tämän työpanos yhteisissä projekteissa on oikeasti täysin riittämätön ja lisäksi tasoltaan ERITTÄIN huonoa jälkeä. Tämä työkaveri on oikeasti jotenkin tyhmän oloinen, tulee sellainen olo ettei se ymmärrä mitä puhutaan. Muutenkin tyyppi on aika outo, ei puhu juuri mitään kenellekään eikä osallistu koskaan oikein mihinkään...
Kaikkien muiden kanssa mulla kyllä onnistuu yhteistyö, olen hyvin sosiaalinen ihminen eikä mun ole ollenkaan vaikea tulla toimeen ihmisten kanssa.
Kommentit (7)
täällä paasaat, että työkaveri on tyhmän oloinen ja ei ymmärrä, niin sanoisin, että todennäköisyys on, että työkaverisi on joutunut työpaikkakiusaamisen kohteeksi ainakin sinun suunnaltani. Mene hieman itseesi. Ei kaikki ole sosiaalisia ja puheliaita. Työporukassa kuuluu olla erilaisia persoonia.
t. toinen sosiaalinen, joka nauttii kahdesta hiljaisesta ja rauhallisesta työkaverista sekä tietysti niistä kahdesta aika energisestä
Mistään ei tullut mitään, jos piti vaikka pitää joku esitys asiakkaille niin hän aina sopivasti sairastui niin että saattoi sen välttää. Se tapahtui niin monta kertaa, ettei voinut olla sattumaa. Haastoi firman oikeuteen ja sai 6 kk erorahat, mutta tuskin on työllistynyt sen jälkeen - ihmistä ei Suomessa yksinkertaisesti voi pistää pois siksi, ettei hän selviä töistään.
Sinää taidat olla se suurin kiusaaja?
Lisäksi työn jäljen arviointi ei ole sinun vaan esimiehen tehtävä. Ehkä typerä puheenpulputuksesi ja juoruilusi on työkaverin mielestä sama asia kuin tekemättömyys?
Tämän työpanos on oikeasti täysin riittämätön
tasoltaan ERITTÄIN huonoa jälkeä.
työkaveri on tyhmän oloinen,
ei se ymmärrä mitä puhutaan.
tyyppi on aika outo
Oletko katsonut peiliin pitkään ja rehellisesti?
Miksi hän ärsyttää sinua niin kovin?
Kaikkien kanssa ei vain tule toimeen, mutta ei tarvitsekkaan. Ei vaan kannata tuoda sitä mitenkään esiin ettei tykkää toisesta. Kohtelias kannatta olla mutta muuten pitää etäisyyttä, jos kemiat ei kohtaa. Jätä siis rauhaan ja anna esimiehen tai projektipäälikön hoitaa tämän henkilön tekemiset työpaikalla. Jos projekti ei pysy aikataulussaa niin se on projektipäälikön ei sinun ongelma.
Itse en välitä mitä muut tekee töissä tai ovat tekemättä. Ei kuulu yksinkertaisesti mulle. Selitän kyllä jos joku pyytää apua ja kysyn jos en itse ymmärrä. Teen omat hommat ja joskus muidenkin, jos ei näytä onnistuvan tai estää mun työn tekemisen. Jos haluaa edetä työelämässä tai saada hyvän maineen, niin töiden laskeminen on silloin ihan turhaan.
Sitä vyyhteä olisi helpompi setviä jos olisi konkretiaa.