alkoholisti, narsisti,sekakäyttäjä -isä
Miten jaksan viedä asiat loppuun, kun ex tekee elämästä helvetin??Tää asia on niin vaikean monimutkanen,joten hyvä lukija,yritä saada selkoa..
Sosiaaliviranomaset juoksee vähän väliä, aiheettomia ilmotuksia lastensuojeluun,
Saan olla jatkuvan paineen alla, ei saisi väsyä.Päivät tuntuu ihan tajuttoman sekavilta ja ahdistavilta.
Ihana poikani on nyt 5 kk ja elän pelossa, mitä exä seuraavaksi aikoo.Olen yksinhuoltaja.Minut jätettiin kun tulin raskaaksi, ei exäni halunnutkaan vauvaa ja raskaus oli jo niin pitkällä,ettei voinut abortoida.Tuntuu, että minua käytettiin julmasti hyväksi,huijaamalla ja jälkikäteen sen olen huomannutkin.Olin vain kone joka synnytti kivulla ja tuskalla,yksin.Ex mieheni riehui osastolla ja jätti suihkuun,vaikka synnytys oli käynnistynyt.Hän on kaikenkaikkiaan katsonut ja tavannut poikaansa vain 4 kertaa ja nyttemmin jauhaa,etten anna tavata.Ei häntä kiinnosta.Tää on yhtä sekamelskaa.Lähestymiskieltokin on,muttei se mitään pidättele!
Taistelen pojastani,exä hakee yksin-ja yhteishuoltajuutta.Onko pojalle hyväksi isä joka kiskoo viinaa, korjaa krapulaa lääkkeillä ja jotta saa lisäenergiaa,käytetään huumeita?Taitava puhumaan ja kääntämään asiat omaksi eduksi,kaikessa.Tekee mitä tahtoo,vailla mitään rajaa!Miiten tässä käy?Kauanko vielä???