Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä palaa parvekkeella kaksi punaista lyhtyä, pahastuukohan joku siitä?

Vierailija
06.12.2010 |

Ei kyllä olla mitään punikkeja, varmasti.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta musta se on jotenkin vähän omituista itsenäisyyspäivänä.

Vierailija
2/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi huhhuh.. ei ole omituista ja jos joku punaisesta väristä loukkaantuu niin täytyy olla jotenkin vajakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ajellut alapäät?!

Vierailija
4/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä noi punaiset lyhdyt viittaa kuulkaas tyttökaduille enemmänkin...

Vierailija
5/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kyllä mielessä ihan vaan tämä Suomi-Neuvostoliitto v. 1944 -asetelma. t. ap

Vierailija
6/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten kysyit alunperinkään jos haluttu vastaus oli jo mielessä?

Vierailija
7/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin siis, pahastuuko joku liian neukku-henkisestä väristä? Mutta huorakadut täällä tuntuu vaan arvon leideilä olevan mielessä...

Vierailija
8/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi huhhuh.. ei ole omituista ja jos joku punaisesta väristä loukkaantuu niin täytyy olla jotenkin vajakki.

En pahastu. Enkä loukkaannu tai mitään. Silti minusta se on hieman omituinen valinta, jos tietää mistä on tullut perinne polttaa kahta (valkoista) kynttilää ikkunalla juuri itsenäisyyspäivänä. Tulee hieman kummallisia assosiaatioita tuosta. Tosin olettaisin, että silloin henkilö ei vain tiedä tätä historiasta tai ei välitä, enkä siitä sen syvällisemmin ajattelisi. Itse en kuitenkaan laittaisi.

t. 2

Vierailija
9/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mun mielestä. Meillä ei ainakaan pala ne kaksi kynttilää ikkunalla, vaan monta tuikkua ihanissa pienissä kipoissa ympäri asuntoa. Ja parvekkeella kans muutama lyhty. Täytyy sanoa, ettei mulle tullut edes mieleen noista ap:n punaisista lyhdyistä mikään huora-katu tai punikit.. Nättejähän ne lyhdyt näin iltasella on...

Vierailija
10/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mun mielestä. Meillä ei ainakaan pala ne kaksi kynttilää ikkunalla, vaan monta tuikkua ihanissa pienissä kipoissa ympäri asuntoa. Ja parvekkeella kans muutama lyhty. Täytyy sanoa, ettei mulle tullut edes mieleen noista ap:n punaisista lyhdyistä mikään huora-katu tai punikit.. Nättejähän ne lyhdyt näin iltasella on...

Vielä lisäisin tähän, että olen kyllä perehtynyt Suomen historiaan, vaikkei lyhdyistä historia mieleeni tullutkaan.

Vierailija
11/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pala nyt kahta kynttilää ikkunalla, kun en uskalla taaperon vuoksi. Ihan vain yksi parvekkeella, kun ei ole useampaa lyhtyä mihin laittaa. (Ja sekin vain siksi, että näyttää kivalta.)

Ei mullekaan sinänsä punaisista lyhdyistä mitään erityistä tulisi mieleen, mutta yhdistelmä itsenäisyyspäivä + kaksi lyhtyä + punainen on yhdessä sellainen, että siitä tulee assosiaatioita. Useat tuikut eivät taas tuo samaa mielikuvaa.

t. 2

Vierailija
12/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka sytytetaan klo 18

Vierailija
13/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös kaksi punaista lyhtyä.

Ovat Ikeasta ja sointuvat taloomme täydellisesti.

Ei kukaan varmaan punikeiksi epäile. Heh.

Vierailija
14/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin siis, pahastuuko joku liian neukku-henkisestä väristä? Mutta huorakadut täällä tuntuu vaan arvon leideilä olevan mielessä...

Vierailija
15/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan varmaan punikeiksi epäile. Heh.

Vierailija
16/16 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kynttilät on värillisiä: mustia, punaisia, vihreitä ja keltaisia. Poltan useimmiten sellaisia isoja paksuja.

mutt ok en polta enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi