G: Mitä teillä on tänään juhla-ateriana?
Kommentit (11)
peuranpaisti ja punaviinikastike
lihapullia
höyrytettyä parsakaalia
aurajuustokermaperunoita
kreikkalaista salaattia :)
piparinen juustokakku glögikuorrutteella
Ja imelletty perunalaatikko.
Torttuja ja kahvit.
eli riisipuuroa ja jälkkäriksi uunituoreita pipareita ja joulutorttuja. Näin jo monena vuonna, kun on todettu hyväksi.
Remontin keskellä syömme tacoja ja tortilloja. Ensi vuonna sitten vähän hienommin.
Paahdettua ankanrintafileetä, Calvadoskastikkeella. Hirvenfilee, juurespyree. Tomaattiminimozzarellasalaatti, basilikakastike Mustaherukkaparfee, vaniljamousse + grand Mariner hyydyke
ei meillä ole juhla-ateriaa. mä olen pyjamissa ja mies kalsareissa. syödään jotain mitä kaapista löytyy, itse söin jo lohta ja illalla ehkä nautiskelen jotain vielä.
Hyydytetty vasikanhaima, liekitetty vuohenaivo, kasvistimbaali, Roquefort-juustolautanen, tippaleipiä.
..mutta haudutan karjalanpaistia uunissa ja keitän kotimaisia luomuperunoita seuraksi. Vihersalaattia ja itsetehtyä ruisleipää voilla lisäksi. Jälkiruoaksi on muutama suklaamakeinen jokaiselle.
Meillä HK:n sinistä, johon laitetaan viiltoihin kotimaista juustoa ja lisäksi perunamuusia. Naurattaa ihan itseäkin, mutta niin vain oli miehelläkin suu korvissa, kun kerroin mun itsenäisyyspäiväruokasuunnitelman ;-)
Jälkkäriksi on punaherukka (ne suodatin pois) - vadelma-kiisseliä ja kermavaahtoa.