Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä on joululahjapiilosi?

Vierailija
05.12.2010 |

Meillä lämminvesivaraaja on lukollisessa komerossa. Sinne lattialle saa hyvin paketteja jemmaan. Riskinä vaan on, että jos varaaja leviää, kastuvat lahjat, mutta riski on pieni, kun varaaja on uusittu vuosi sitten...

Itse muistan lapsena, kun kouluikäisenä löysin aina lahjapiilot ja tutkin niitä tietenkin. Ja jouluna sitten harmitti, mutta eihän sitä malttanut olla koskematta... =(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En niitä mitenkään sen ihmeemmin piilottele. Tietty jos pelkäisin jonkun niitä tutkivan niin veisin varastoon.

Vierailija
2/11 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pian ne on kaikki auton takakontissa. joululahjat jaamme mummolassa tänä vuonna, joten auto on ihan ok paikka. sieltä sitten saa ne salakuljetettua mummolan piiloon ja sielät pukille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauluspaitoja ja muuta roinaa. Sinne olen paketoidut laittanut!

Vierailija
4/11 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdu kaappiin, mikä johtaa siihen että puhtaat lojuvat kodinhoitohuoneen pöydällä, mikä johtaa siihen että ompelukone ei mahdu kodinhoitohuoneen pöydälle, mikä johtaa siihen että ompelukone on olohuoneen pöydällä, mikä johtaa siihen että lounas on syötävä jossain muualla kuin ruokapöydällä, mikä johtaa siihen että valkoisesta sohvasta löytyi kuivunutta ketsuppia, mikä johtaa siihen että äidiltä meni hermot, mikä johtaa siihen että ketsupin levittäjän juhlamekko ei valmistu, mikä taas johtuu siitä että ne hermot meni ja se äiti istuu koneella ja vastailee tyhmiin kysymyksiin.

Vierailija
5/11 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mahtuvat kodinhoitohuoneen kaapin päälle isoon muovipussiin. Kukaan (lapsista vanhin 7v) ei ole vielä kysynyt mitä siellä on. On ihan katon rajassa, joten ei varmaan lapsen katse sinne ihan ekana osu.

Vierailija
6/11 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään mummulaan muutama päivä ennen joulua ja ajattelin tehdä lasten hankinnat vasta siellä päässä, niin ei tarvi turhaan autoon lastata. En tosin paljon oo aikeissa ostaakaan, lapset saa kuitenkin mummuilta runsaasti paketteja. Ne mitä on suvulle jo ostettu on vaatehuoneessa, ja miehen lahja mun vaatekaapissa paitojen alla, kunnes paketoin sen.

Kun mä olin pieni, meillä oli sellainen perunakellarin tyyppinen kylmä varastotila, jonka "perunalaarissa" säkki oli. En kovin syvältä koskaan penkonut, siellä oli vaan kiva käydä fiilistelemässä :)

Vierailija
7/11 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin iso muovipussi on tuossa lattialla meidän makkarissa;-D. Ei ole pelkoa, että lapset menisivät kurkkimaan. Eli ei erityisemmin tarvi piilotella, sen verran vain, etteivät vahingossa näe! Itse lapsena kaivoin kaikki mahdolliset piilot esiin eli tiesin sekä omani että veljeni lahjat jo valmiiksi:-/.

Vierailija
8/11 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lahjoja on useammassa paikassa:vaatehuoneessa,mummoilla,mökillä jne

Vierailija
9/11 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit, miksi varaaja on lukollisessa komerossa. Tää talo on vanha hirsitalo, johon on 80-luvulla vasta tehty suihkut ja saunat laajennusosaan ja silloin on varaaja laitettu eteisen vanhaan komeroon, jossa siis ollut jo silloin lukollinen ovi. Eli komero ei ole varaajan takia lukossa vaan lukko on vanhempi juttu. Sitä en tiedä, miksi varaaja on juuri tuossa komerossa, oliskohan siinä ollu silloin vaan ylimääräistä tilaa. Me ollaan asuttu tässä vasta 6 vuotta.

ap

Vierailija
10/11 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vintillä sekä kodinhoitohuoneessa. Vintille eivät lapset pääse, ja kodinhoitohuonekin on lukossa.

Vierailija
11/11 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei yksinkertaisesti ole paikkaa mihin jemmata lahjat, joten olen sitten vienyt ne siskolleni.