Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turkin perheloma on 50% EDULLISEMPI KUIN ESPANJAN PERHELOMA

Vierailija
05.12.2010 |

ETTÄ SILLEEN....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ja perheeni rakastuttiin Turkkiin vuosia sitten jo :) monessa muussakin maassa käyty,mutta aina vaan Turkkiin haluamme takaisin. Mm. Marmariksen maisemat,ai ai

Vierailija
2/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolet halvempia kuin pakettimatkat.

Kun osaa niin elämä on helppoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se onkin Turkissa....

Vierailija
4/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkiin en lähtisi uudestaan. Espanjaa voisi ehkä harkita.

Vierailija
5/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissa asuvana miehenä en kuitenkaan suosittele ketää menemään varsinaisiin turistikohteisiin (Marmaris, Kemer, Antalya), joita turkkilaisetkin vieroksuvat ja ihan juuri siitä syystä, että se rasittava roskatavaran kaupustelu saa kenet tahansa raivon partaalle. Turkkiin kannattaa mennä omatoimiloma-periaatteella, kuten oikeastaan muihinkin maihin. Turistibisneksestä vapaat pienet kylät ovat ihanteellisia lomakohteita, kuten ovat suuret kaupungitkin, kuten Istanbul (kunhan vaan välttää Sultan Ahmet - aluetta)

Vierailija
6/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin vietimme Turkissa upean loman. Kauniit hiekkarannat, parasta ruokaa mitä olen ulkomailla koskaan saanut, hienoja nähtävyyksiä, kivoja kaupunkeja ja hyvin hoidetut, suuret allasalueet.

Vierailija
7/7 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin vietimme Turkissa upean loman. Kauniit hiekkarannat, parasta ruokaa mitä olen ulkomailla koskaan saanut, hienoja nähtävyyksiä, kivoja kaupunkeja ja hyvin hoidetut, suuret allasalueet.

Turkkiin lähden paljon mielummin kuin Espanjaan. En tiedä mikä Espanjassa tökkii, mutta tulee aina sellainen tunne että loppuispa reissu jo. Tosin ei Turkki meillä ensimmäisenä suosikkilistalla ole. Meillä suosikit on Italia ja Kreikka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän