Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua inhottaa kun lapseni tupakoivat sukulaiset ottavat hänet syliin.

Vierailija
02.12.2010 |

Vielä enemmän ahdistaa, jos tupakanhajuinen ihminen suukottaa/halaa lastani. En itsekkään haluaisi keneltäkään röökipusuja. Oikeastaan en halua lainkaan viettää aikaa miehen veljen perheen kanssa, (saati sitten jättää lastani heille yksin) sillä he tupakoivat.

Olenko ihan sairas?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. haistan,kun kauppajonossa joku röökaaja tulee minun taakse jonoon. jos on oikein paskanhajuinen röökinkatkuinen tyyppi,niin usein vaihdan kassaa. voin vaikka kerätä ostokset hihnalta pois,ja teen myös selväksi, MIKSI en voi jäädä siihen;TUON tupakoivan ihmisen hajun takia.

Vierailija
2/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiuksissa, se on vain haju.

Ällöttävä haju mutta ellei ihan lapsi sylissä ollessa tupakoi niin mitään ei käy.

En siis olekaan hysteerinen neurootikko. Juuri nuo myrkyt, mitä kantavat hiuksissaan ja vaatteissaan, inhottavat vieläkin, vaikkei lapsemme ole enää vauva.

Porukkaa on vain hyvin, hyvin hankala vältellä. Ja asiasta mainitseminen on miltei mahdotonta, kun heillä on aina eläneet ollut lapset röökinsavussa.

Ikävä tilanne, mutta voin kuitenkin olla onnellinen ettei meillä kotona kukaan tupakoi.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja esim. haistan,kun kauppajonossa joku röökaaja tulee minun taakse jonoon. jos on oikein paskanhajuinen röökinkatkuinen tyyppi,niin usein vaihdan kassaa. voin vaikka kerätä ostokset hihnalta pois,ja teen myös selväksi, MIKSI en voi jäädä siihen;TUON tupakoivan ihmisen hajun takia.

tai navetan jälkeen suoraan kauppaan tuleen takia.

Olenkin parempi ihminen

Vierailija
4/13 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää lapsestasi ja haluaa ottaa syliin. Ei meillä ole sellaisia sukulaisia jotka rakastaisivat lastamme niin että haluaisivat tavata häntä usein, sylitellä ja suukotella. Ihmetyttää miten jotkut ihmiset voikin olla ap:n kaltaisia. Mutta niin se kai on. Eristäkää vaan ne tupakoivat ihmiset lapsenne elämästä niin eipä saa lapsi myrkkyjä.. heh.

Vierailija
5/13 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairautesi laadun voit määrittää itse. Onneksi itse en elä tuollaisen kumppanin kanssa.

Vierailija
6/13 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille myös lapsemme on erittäin tärkeä ja he usein pyytävät saada lapsemme hoitoon tai kylään tai ulos leikkimään muttei minulla ole pokkaa sanoa etten halua heitä käryävine röökeineen lähelle lastani. Heillä poltetaan jatkuvasti lasten läsnäollessa, enkä oikein osaa sanoa että menisittekö kauemmas polttamaan ja peskää kädet ennen kuin koskette minun lapseeni, kun en halua vaikuttaa siltä, että pitäisin meitä jotenkin parempana.

Vierailija
7/13 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole sairas. Tupakanhaju on yksi pahimmista hajuista mitä voi olla.

t. ex-röökaaja.

Vierailija
8/13 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka hampaat on keltaiset ja iho harmaa ja joka yskii röökiyskää.

En kuitenkaan osaa kieltää lapseni sukulaista tekemästä hänelle niin.

Ja jatkuvasti ruinataan yökylään ja tarjotaan hoitoapua. Sanon että kiitos mutta ei kiitos, mutta en kehtaa kertoa tupakointia syyksi. Sanoisitteko te suoraan?

ap

Vierailija
9/13 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin ihan samoin. Meillä ei vastaavia ketjupolttajia ole lähipiirissä, mutta miehen puolen suvussa ja miehen kavereissa tupakoitsijoita kuitenkin ja kyllä minuakin inhottaa, kun ovat lähellä lapsiamme. Tupakoitsijallahan on tupakan myrkkyjä ihollaan, vaatteissaan ja hiuksissaan eli etenkin pienempi lapsi, joka nujuaa sylissä, saa niistä kyllä osansa. Ja passiivinen tupakointi on todella vaarallista sillä savu ei tule sivulliselle filtterin läpi. Vaikeahan tuosta on toki sanoa toiselle - ehkä sinun pitää vain koittaa vältellä ko. porukkaa.

Vierailija
10/13 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi tupakoijan ei ole hyvä halailla vauvaa. Tupakoija kuljettaa hiuksissaan ja vaatteissaan tupakansavusta tulevia vaarallisia pienhiukkasia. Niitä pienhiukkasia kulkeutuu siis hiuksissa ja vaatteissa sisälle vaikka tupakointi tapahtuisi ulkona.

Vierailija
11/13 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis olekaan hysteerinen neurootikko. Juuri nuo myrkyt, mitä kantavat hiuksissaan ja vaatteissaan, inhottavat vieläkin, vaikkei lapsemme ole enää vauva.

Porukkaa on vain hyvin, hyvin hankala vältellä. Ja asiasta mainitseminen on miltei mahdotonta, kun heillä on aina eläneet ollut lapset röökinsavussa.

Ikävä tilanne, mutta voin kuitenkin olla onnellinen ettei meillä kotona kukaan tupakoi.

ap

Vierailija
12/13 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden tunkkaiset kaädet.

Vierailija
13/13 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tupakoitsijan veressä säilyy tunteja viimeisen röökin jälkeen karsinogeenejä jotka siirtyy hengitysilmassa muiden hengitettäväksi. Siksi nykyisin ei suositella että vauvoja nukutetaan samassa huoneessa tupakoitsijan kanssa sekä esim. lastenhoitajat eivät saa (ainakaan kunnallisissa päiväkodeissa) polttaa lainkaan työpäivän aikana.