Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En pidä suklaasta ja kohta sitä on taas kaappi täynnä!

Vierailija
02.12.2010 |

Niitä samoja iänikuisia juhlapöydän-konvehteja. Sitten jossain vaiheessa heitän 10 rasiaa roskiin kun kukaan meillä ei niitä syö.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna naapuriin, työkavereille, työpaikan kahvipöytään, lastenkotiin, turvakotiin, kavereille, minulle, sukulaisille...

Vierailija
2/7 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää makeasta, joulusuklaista pari konvehtia riittää, kiitos. Tätähän ei kaikki tiedä ja mies kyllä syö tyytyväisenä kaikki lahjanannat.

Sitä en vaan ymmärrä, kun nekin, joille olen tästä moneen kertaan sanonut perustelevat ostoksensa sillä, että "kyllähän nyt jouluna" tai vielä tympeämmällä "kaikki naiset pitää suklaasta" - fraasilla. Ei se suklaarasia jaksa silloin ilahduttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten tuodaan se samanlainen suklaarasia joka vuosi. Olempa kiittämätön :D Mutta paha siinä mennä sanomaan, että tuokaa ennemmin vaikka vihreitä kuulia!

ap

Vierailija
4/7 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun oon luullut olevani outolintu naiseksi, kun en tykkää suklaasta (tai makeasta yleensä..)

Vierailija
5/7 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veisin esim sukulaiselle, työpaikalle, vanhainkotiin tai vaikka pelastusarmeijalle, että antavat vähempiosaisille.

Itse tykkään suklaasta liikaakin. Ei mitään rajaa suklaansyönnillä.. Joka päivä voisin vetää, mutta joku järki sentään siinäkin pidettävä!

Vierailija
6/7 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veisin esim sukulaiselle, työpaikalle, vanhainkotiin tai vaikka pelastusarmeijalle, että antavat vähempiosaisille. Itse tykkään suklaasta liikaakin. Ei mitään rajaa suklaansyönnillä.. Joka päivä voisin vetää, mutta joku järki sentään siinäkin pidettävä!

hetkessä nassuun.. Mutta tosiaan aina löytyy niitä, jotka eivät saa mitään, anna ihmeessä eteenpäin.

Vierailija
7/7 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne joku ottaa kiitollisena vastaan.