raskaus ja sairauslomat..
Kummastuttaa.. rv 23 pistivät minut saikulle kivuliatten supistelujen takia. Mielestäni olin työkuntoinen, vaikka fyysisestä työstä onkin kyse, mutta tottakai uskoin tohtoria.
Nyt olen viikolla 31, virtsassa on proteiinia plussalla ja selkäkin alkanut vaivata jättimäisen mahan takia. Mutta siis viime viikolla terveydenhoitaja käski levätä paljon, kun on tuo raskausmyrkytysepäily. Tänään oli lääkäriaika ja lääkäri oli sitä mieltä, että töihin vaan eikä saikkua enää tullut :/ Eli kuinkahan uhkaavaa tuo proteiinin nousu sitten on, ei ilmeisesti vakavaa ollenkaan?
Vai pitääkö huomenna käydä toisella lääkärillä?
Kommentit (7)
Kuulostaa nimenomaan siltä, että haluat saikulle. Kun et viitsi edes mennä kokeilemaan sitä työntekoa. Ole edes rehellinen.
eli ei tarvitse olla huolissaan niistä proteiineista, vaikka terveydenhoitaja oli? Noo, kokeilenhan minä miten töissä lähtee sujumaan :) Arvasin, että kuulostin typerältä, mutta ei sitä aina tiedä miten asian esittää..
olla töissä, mutta jos selkään rupeaa sattumaan niin sitten vaan lääkärille mars! mä olin saikussa enemmän kun laki sallii =) en vaan jaksanut!
ja se joka kommentoi, että "raskaus ei ole sairaus" toivon, että oli vitsi! raskausmyrkytys ei ole leikin asia!
raskaus ei ole sairaus
Ja raskaus joskus estää työnteon. Aina ei kannata olla urhea.
Nim. Liian tunnollinen, joka synnytti rv34
arsyttävää, kun joka puolelta tulee erilaisia hoito-ohjeita.
että haluaisin olla sairaslomalla vaan sen takia kun olen raskaana! ..ennen kuin siitä aletaan moralisoimaan.
Kiinostavaa vaan kun toinen käskee levätä ja toinen sanoo, että ihan hyvin voin nostella raskaita esineitä töissä..
ap