ottaisitteko vauvan mukaan
pikkujouluihin?
jossa saunotaan ja jotkut juovat. ja jos joku ajattelee, niin itse en ole koskemassa alkoholiin, ei kuulu tapoihini muutenkaan.
Jos siellä olisi noin reilun tunnin pari niin olisiko väärin?
vauva nyt 3 kk.
Kommentit (16)
johonkin selkeästi aikuisten juhliin (=ovat myöhään illalla, viina virtaa jne)... Ja kun itse lähden juhlimaan pikkujouluihin, haluan itselleni omaa aikaa ja olla hetken ilman lapsia (jotka kyllä ovat aivan ihania, mutta kuitenkin). Silloin en kaipaa sinne myöskään toisten lapsia. Mutta tämä minun mielipiteeni vain. :)
siellä se että "jotkut juo" ei tarkoita, että kukaan kännäisi. Vauvat on ihan ok. Isommatkin lapset on ihan ok.
tilaisuuksissa ja yleensä nukkui kiltisti vaunuissaan sen ajan kun niissä viivyin.
En ymmärrä miksen ottaisi.
Firman pikkujouluijin en mutta kaveriporukoan joo.
niin, minä tarkoitin myös että jotkut juovat eli alkoholia siellä on, eivät kännää. Ajattelin vain kysyä muiltakin, että ottaisitteko vauvan mukaan vai jättäisittekö kokonaan menemättä kun minulla on nuo kaksi vaihtoehtoa..:) Ihanaa, että muitakin joille vauvat on ok.. ei minun mielestäni pikkujoulua pilaa se jos siellä kävisi pikkuvauva. mutta koska meitä ihmisiä on niin erilaisia niin kannattaa aina kysyä mielipiteitä niin voi saada erilaisia näkökantoja itsekin :)
siellä se että "jotkut juo" ei tarkoita, että kukaan kännäisi. Vauvat on ihan ok. Isommatkin lapset on ihan ok.
... jos olet kantasi valinnut ja olet tietoinen ja varma siitä, että kaikki pikkujouluihin osallistuvat ovat riemuissaan vauvelisi osallistumisesta bileisiin???
Kyselee 3
missä on viinaa tarjolla. Ei vain sovi yhteen. Ehkä olen sitten tiukkapipo.Vaikka siellä olisikin vain muutama joka ryyppää niin silti se yksi voi olla niin kännissä että käytös sen mukaista. Ei tarttee lapsen nähdä sellaista.
... jos olet kantasi valinnut ja olet tietoinen ja varma siitä, että kaikki pikkujouluihin osallistuvat ovat riemuissaan vauvelisi osallistumisesta bileisiin???
Kyselee 3
terveisin nelonen.
Jos taas kyseessä on kaveripiirin pikkujoulut, niin sitten ehkä voisin ottaakin. Tosin luultavimmin saisi jäädä kotiin isän kanssa.
En edes kaveriporukan juhliin. Pikkujoulut on kuitenkin aikuisten juhlat. En itsekään tykkäisi kauheasti, jos kerrankin saisin oman lapsilaumani pois jaloista ja järjestäisin illanviettoa, niin joku toisi vauvansa tai lapsensa.
T: Toinen 3kk ikäisen äiti
millaisia ihmisiä ja millä mielialalla liikkeellä. Kavereita, harrastusporukka vai työpaikka? Jos työpaikka, niin millainen työpaikka? Iso, pieni, naisia, miehiä?
Ap:n spekseillä mahdoton vastata.
Jonnekin voisin ottaa ja toisaalle en ottaisi missään nimessä.
ja olen ottanutkin (muillakin on voinut olla lapsia mukana).
meininki siis se, että alkuillasta osa saunoo, kahdeksaan mennessä ruokailua (tarjolla viiniä, olutta jne) ja sen jälkeen "lapselliset" alkaa tehdä lähtöä.
eikä siellä kukaan kuitenkaan ala örveltämään tms.
Saunatilalla :)
Kysyin etukäteen, sopiiko että otan vauvan mukaan (vaihtoehdot oli että menen vauvan kanssa tai etten mene).
Olin paikalla muutaman tunnin ja lähdin sitten menemään takaisin kotiin.
Ihan kivaa oli, työkavereista oli selkeästi mukava nähdä minua ja minusta heitä.
Saunatilalla :)
Kysyin etukäteen, sopiiko että otan vauvan mukaan (vaihtoehdot oli että menen vauvan kanssa tai etten mene).
Mutta kukapa tuohon sitten kehtaa kieltävästi vastata?
Olin kymmenisen vuotta sitten polttareissa, joissa myös oli vauva mukana. Oltiin kyllä vähän huuli pyöreenä siinä, kun se mamma touhotti sen kultapienensä kanssa... Ei mun mielestäni oikein sopinut vauva sinne kuvioihin mukaan... Mutta kukin tavallaan!
enkä tykkäisi jos joku toisi vauvan pikkujouluihin! hei haloo pässi, ihmiset ei osaa kännissä käyttäytyä, vaikka sinä olisitkin selvinpäin!