Käyttääkö 8-vuotiaat pojat enää Kuomia?
Meidän 8 vee haluis Kuomat kun on niin helpot pukea..mietin vaan että kiusataankohan koulussa noista kengistä?
Kommentit (14)
Kuomat on jalassa. itse tykkää, eikä kukaan ole kiusannut.
ollut jo muutamana päivänä, eipä ole maininnut kiusaamisesta...
Nyt tokalla ilmoitti, että haluaa Viking Goret tai vastaavat. Mutta luulen, että tytöt siirtyykin aikaisemmin Kuomista pois. Tytölläni lisäksi pitkävartiset saappaat käytettäväksi hameen kanssa tai kauppareissuilla.
Itselläni 38v on Kuomat kokoa 39 :)
Siis häh, miksi ihmeessä Kuomista kiusattaisiin?
Niitähän on aikuisillekin...
niin mietin vaan miten niihin Kuomiin suhtaudutaan..Toisaalta kengissä ei oo ollu vielä minkäänlaista merkkihysteriaa.
aikoi ensin käyttää talvilenkkareita, mutta siirtyi kuomiin takaisin helppouden takia. eikä ole kiusattu, vaikka luokassa muuten aika ihmehäiriköitä onkin.
meillä käyttää 9 vuotias poikaja 12 vuotias tyttökin viel! ja kaikista asioistahan voidaan kiusata!
'Kaupunkikenkinä' on Warpin talviskeittikengät, mutta on tajuttu että Kuomat tai putkigoret on parhaat hangessa juoksenteluun.
Meilläpäin on jo lunta, joten kaikilla lapsilla on Kuomat tai muut talvisaappaat...
Kolmonen vaati saada viimetalviset Kuomat käyttöön, kun kyllästyi goretex-kenkiinsä. Olin ajatellut että Kuomat ovat tässä vaiheessa jo liian lapselliset, mutta ilmeisesti saan ostaa vielä täksikin talveksi sellaiset. Myös kavereilla näyttää olevan, vaikka kaupungin keskustassa asutaan ja ikää näillä on tosiaa 9 vee.
Meidän tokaluokkalainen ei huolinut muita ja ostin sellaset harmaat "mörkö-kuvioiset". Näkyy olevan 80%:lla pojan harrastuspiirin pojista myös kuomat.
tokaluokkalaisella tytöllä myös sekä yläasteikäisellä. Hän ei kylläkään pidä koulussa,mutta muuten kyllä ulkoilemassa.
pojalla kovassa käytössä.