Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
HipHei!
Aamulla siis testasin CB plus testillä ja hailakka plussa tuli :)
Katsoin tulosta n. 10 min päästä testauksesta ja viivat oli aika haaleita. Käytin koiran lenkillä ja näytin ukolle testiä sen jälkeen (testauksesta reilu ½ tuntia) ja viivat olivat jo hieman vahvistuneet. Tähän meni siis yli se "sallittu aika" mutta ei kai tässä muuta voi kun uskoa!
Menkkojen pitäis alkaa huomenna, testaan vielä keskiviikkona uudestaan jos niitä ei näy.Ja totisesti toivon ettei näy ;)
Anteeksi omanapainen juttu, nyt pitää aloitella työviikkoa, kerrankin hymyssä suin :D
Plussatuulia vielä loppukiertolaisille!
Kaardis 27/28 ja haamu
Onhan täällä vielä muutama jännäämässä. Oma ryhmä on kiva juttu, saa nähdä millaiseksi se sitten muodostuu. Olisinpa kyllä tosi onnellinen jos sinne minäkin pääsisin :) Tänään pitäis alkaa menkat, eikä ainakaan vielä ole mitään tuntemuksia siihen suuntaan.. Mitään vahvoja raskausoireitakaan ei kyllä ole, joten kaipa ne täti sieltä sitten tulee.. Semmosta huonoa oloa on kyllä ollut, ja valkkaria "holahtelee" hassusti, mutta tissit ei oo kipeet eikä mitään muutakaan. Huomenaamulla testaan jos ei täti siihen mennes yllätä. Hitto ku jännittää ja pelottaa (myös se, että jos sitten onkin raskaana, kääk!). Kaikki yöt nään vauvaunia ja jokapuolella kaikilla on vauvoja ja telkkarista tulee vaan vauvaohjelmia jne..
Maatis dpo 12
Ja tsempit maatiaiselle viimeisille piinapäiville!
toivottavasti saadaan sinutkin mukaan "omaan ryhmään" :)
Lootuska 5+5
KAARDIKSELLE ONNEA!! Ei hitsit, että olen kateellinen! Mahtavaa että plussajuna otti ainakin yhden vielä kyytiin. :)
Miina: Hankalia nämä hormonijutut, kun ei aina pysty ymmärtämään miten se oma kroppa toimii. Varsinkin sitten jos on joku mullistus tapahtunut niin kuin sinun kohdallasi tuo keskenmeno.
Maatiainen: Toivotaan plussaa sinullekin tähän kiertoon! :)
Omaa napaa:
Joopa joo, aamulla tein raskaustestin ja negahan se oli edelleen. Eli kyllä nyt viimeistään on toivo aikalailla nollassa. Oikeastaan nämä rinnat kertoo, ettei vauvaa ole tulossa. Viime kierrossa ennen haamuhaamuplussaa rinnat oli tosi pinkeät ja niin kipeät, että piti oikein asetella ne järjestykseen, jos yritti kyljelleen ruveta makaamaan jne. Nyt ne on vain turvoksissa, mutta eivät oikeastaan lainkaan arat.
Ennen sitä viime kierron haamujen haamua en oikeastaan edes odottanut plussatulosta, mutta nyt en pysty muuta oikein edes hyväksymään. Odotan vain sitä hetkeä, kun pääsisin kertomaan miehelle, että siitä tulee isä. Ja olen huomannut, että mies on alkanut myös odottaa sitä sen haamujen haamun jälkeen.
Kiertoni pituus on vielä ns. normaalien päivien sisällä, koska välillä kierto on ollut 37 päivääkin, mutta silloin ovulaatio on ollut selvästi myöhempi ja olen siitä pystynyt laskemaankin, että kierto on pitempi. Nyt oletusta oviksesta kierron olisi pitänyt olla aika tarkalleen 31 päivää. Jokin tätä nyt viivästyttää. :(
Marjana kp 35/30-37
ONNEA KAARDIS!!!!
Ihanaa,että meistä loppupään piinaajistakin napsahtelee plussia :)
Marjana:Voih, suuret pahoittelut. Olisi kyllä sinullekin sen plussan niin kovin suonut.
ON:Aamulla taasen testailtu david herkällä liuskatestillä ja muuta en saanut kontrolliviivan kanssa näkymään kuin sen toisen viivan paikan.
Ensin jo kuvittelin joksikin muuksi,mutta viivan paikka se vaan.
Alavatsaa jomottelee edelleenkin menkkamaisesti.
Rinnat ihan pikkiriikkisen aristaa.
Minny kp28/31-39 dpo11 yk6
Eli täällä käyn vielä lukemassa, vaikka en enää niin kommentoi... Lokakuisiin kun oma taival kääntyi...
Mahtavaa Kaardis! Hienoa!
Tsemppiä muillekin vielä piinaaville! syyskuisista tuli/tulee aika monta plussaa, wau! :) Voi kunpa minäkin olisin päässyt teidän "ryhmään"... harmittaa... :(
Kaikille tasapuolisesti tsemppiä loppukiertoon!! :)
Käyn kyllä kattomassa päivittäin mikä täällä on homman nimi, mutta vähennän kirjottelua :)
JANSKU
paljon onnea plussasta!
MINNY: testaile uudemman kerran, toisella merkllä kenties? Aoinakana david-ovulaatiotestit eivät ole lainkaan luotettavia. AAmen. Peukkuja ***
MARJANA: No voi kurjuus ... Tsemppiä ***
OMAT: Huimaa. Väsyttää. Raskausvitamiinit ostettu, nyt ei tartte napsia kuin yhtä pilleriä/ pv. Valkakria tulee välillä kunnolla, juilintaa ajoittain, neuvola varattu. Nyt vaan toivon kädet ristissä,e ttä tää jatkuu hyvin :)
ILTIS DPo 17/ 4+3/4
ja pahoittelut negan saanneille.
Täällä oireet vähenee ja menkkaoireet lisääntyy, eli täti taitaa tänne kurvata loppuviikosta. Siis alavatsassa on edelleen vihlovia kipuja ja hieman menkkamaista juilintaa. Turvotusta vielä mut ei enään niin paljon ku pari päivää sitten. Älkää nyt vaan naurako mut pierastaessakin sattuu alavatsaan kohdun kohdalle. Ja pieremistä täällä riittääkin :) Tissit ei enään niinkään kipeät, illalla saattaa hieman nännejä vihlasta koskettaessa.
Ketä meitä olikaan vielä jännäilemässä näin loppupäästä? Minny, Miina, Maatis, Marjana oliko vielä muita? M valtainen loppuhäntä täällä :)
-tinneri dpo9
Hei naiset, aktivoitukaahan kirjoittelemaan! Missä on kaikki loppukierron jännäilijät?
Maatiainen, miten kävi, alkoiko menkat?
Iltis: Uskotaan, että raskautesi jatkuu hyvin. :)
Onko joku r-testi sinusta luotettavampi tai herkempi kuin tuo Apteekin oma r-testi? Mietin vaan, että jos minulla on tuo hormonipitoisuus jotenkin heikko. Epätoivoista pohdintaa, mutta viimeksi kun sain haamuhaamuplussan sinä päivänä, kun kuukautisten piti alkaa, se oli todella ohuen ohuet ja himmeä viiva. Eli taatusti se ei olisi näkynyt ainakaan päivääkään ennen kuukautisten poisjääntiä.
Eli omiin kuulumisiin ei paljoa muutosta. Alavatsaa alkoi nyt illalla jomottaa vasemmalta puolelta. Jospa ne menkat nyt lopulta alkaa sitten.
Marjana kp 35/30-37
Listasin tähän kiertopäivät niistä, jotka tuosta edelliseltä sivulta bongasin vielä mukana oleviksi:
MIINA 25/28
MIMSUJII 37/28
MINNY 28/31-39
MAATIS DPO 12
TINNERI DPO 9
MARJANA 35/30-37
Saataisiinko lyötyä tilastoja ja lisää porukkaa plussajunaan syyskuisista?
Ja pahoittelen, jos jonkun nimi puuttuu, kun en selannut kuin vähän taaksepäin noita viestejä.
Moikka!
Minusta MARJANA kannattaa ainakin testailla CB plussa-testillä, se on herkkä ja suhtkoht luotettava, testiajan sisään eritt. luotettava. APt.oma saattaa vaati hieman enemmän hormonia, aamupissan jne. Yksilöllistä sekin. Minulle apteekin omalla tuli plussa, mutta se oli haamuhaamu DPO 13-14, kun toinen oli jo täysin selvä plussa. Testeissä on selviä yksilöllisiä eroja. SEn osoittaa sekin, etten Early predictorilla saanut haamun haamua testiaikaan (saan korvaukset maahantuojalta, wuhuu), muut kun näyttivät kaikki selviä plussia. 3 sellaista testailin, eikä yhteenkään tullut viivaa testiajassa, jokaiseen kyllä 40 minsaa testaamissta. Eroja on. Peukut vielä*** mä olen tällainen fanaattinen testaaja, enkä muuksi muutu :D
ILTIS
Täälläkin vielä jännätään. Viime kierrossa menkat alko tällä päivällä, mutta toistaiseksi ei oo mitään menkkaoireita. Pahoinvointia on ollu ny kolmena päivänä, mutta en luota siihen oireena. Onnistun niin kehitteleen itelleni jos jonkinlaista oiretta, joten oon päättäny luottaa vasta plussatestiin :) Aamulla testaan sitten jos ei yöllä ala :)
Maatiainen kp 28/28
Täällä on kanssa yksi jännääjä, olipas tosiaan M-voittoinen piinailijoiden lista jäljellä :)
Myös täällä kaivataan aktiivista tukea, kun isännän kommentti negaan on vaan "HARMI", ei osaa ukko siis vielä oikein asennoitua meikäläisen oloihin...
Tällästä tänään, lämmöt 37, Närästäny maaan per****, Väsyttää mutta unet ihan sekavia ja levottomia sekä vauvaunia
tää perkule ei lähetä mun kirjoitusta!!! Tulee vaan tuo lyhyt, vaikka pariin kertaan kirjoitin pitkät pätkä :(
Kokeilen kohta uudestaan!!
Miina, minulle kävi myös samoin tuossa eilen. Ärsytti suunnattomasti, kun en saanut viestiä lähetettyä.
Maatis, pidetään peukkuja sinulle. Tulet sitten heti kertomaan, mitä aamun testi sanoi.
Me miehen kanssa hieman ässäiltiin tänä iltana. Vähän niin kuin menkkoja houkutellen. Yleensä seksillä saa ne menkat sitten alkamaan, jos tuntuu, etteivät muuten ala. Eli vuotoa odottelen yöksi.
Jos ei kuulu, niin marssin ostamaan tuon Iltiksen suositteleman Clearbluen.
Marjana kp 35/30-37
Ja mut voi lisätä vielä tuohon piinaajiin:) Eli mulla menossa kp25/28-30.
MIINA: Mikä tilanne? Tsemppiä rassaavan tilanteeseen!
MARJANA: koska testailet uudelleen? Mä suosittelen kans jotain herkkää testiä. Tuu sitte kertomaan!!
ITSE: Mitään oireita ei ole minnekään suuntaan enkä vielä ajatellut kyllä testaillakaan (yksi testi taitaa tuolla kaapissa vielä olla että katsotaan miten kauan maltan pitää siitä näppini erossa). Tissit on hiukan arat nänneistä mutta niin ne on aina muutenkin ennen menkkoja ettei se kyllä kerro mistään:D
Eleanora dpo10(noin)
Tää ei anna mun tosiaan lähettää tekstiä ja ihan on pinna kireellä :) sen verran tärkeitä juttuja nää...
Muutenkin tosiaan ihan hermot pinteesä ja ärsyttää sekä ahdistaa kaikki, eikä yhtään jaksaisi poitsun metelöintiä!
Samat olot jatkuu kuin eilen! Itken ja kiukkuan vaan välissä. Tänään on ollu vuoroin hiki ja vuoroin kylmä, oonkin ravannut kämppää ympäri säätämässä pattereita :) Vatsaa ei ole tänää niin pitkiä jaksoja putkeen pltellut/viillellyt, johtunee osin että jätin farkut tänään kotiin ja läksin legginsseissä töihin!
Kp 25/28 ei oloja menkkamaisia, kaikkea muuta kyllä löytyykin ;) tiedä sitten onko vaan hormooniheittelyitä tai mielikuvitusta, mutta jännä on olo!!
Oon testaillut Apteekin omalla sekä Pregcheckillä, sama testi vissiin, eri hinnalla vaan!?!
Pitäisiköhän jollain muulla kokeilla...
Sulla menossa samat kp:t ku mulla:) Miten se aina onkin niin että ennen menkkoja alkaa sit jännittää vaikka miten yrittää pitää ajatukset muualla, plaaaah!
Mulla on kans kylmä kokoajan ja ainoo "oire" oli sitte menkoista tai jostakin muusta on tuo nännien "nippailu" (en osaa sitä paremminkaan kuvailla:D) ja kosketusarat on tissit hiukan myös.
pelkään vaan että jos testin teen niin petyn taas. Oon molemmiosta aiemmista testaillut vasta n.rv5, enkä oo edes ajatellut olevani raskaana kun se plussa on pärähtänyt:D
Eleanora
Keskenmenosta laskettaessa 28. pvä tuli pari tippaa! Ajattelin, niiden olevan jokin outo välivuoto, koska ei ollut mitään menkkaoloja... mutta kun niitä kunnon kuukautisia ei ole kuulunutkaan, niin uskoisin että tuo 24/28 on se oikea tällä hetkellä! Eli loppu viikosta on totuuden hetki!