Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
Eli tein tuossa testin, mutta nega se tais olla... aivan haaleanhaaleanhaalea viiva siinä mielestäni oli, niin kuin miehenkin mielestä, mutta epäilen sen olevan vain se viivan paikka, vaikka testissä lukikin, että aivan heikkokin olisi positiivinen... jos jossittelemaan lähtee, niin voihan olla, että mulla on normaalia pitempi kierto, jolloin tein testin liian aikaisin (Predictor, pitäis näyttää neljä päivää ennen kuukautisten alkamista), mutta en jotenkin usko... :P Eli tätiä odotellessa, ja jotenkin nyt heti tuli sellanen tunne (mahaa kipristää), että kaahaa vielä tänään paikalle... :(
-Kokis- Kp 25/26-27 ja pian kp 1
Teit sitten maailmankaikkeuden huonoimman r-testin, oikeesti. Siis tuo merkki on aivan p...a. Käy hakemassa apteekin oma jos menkat ei ala huomiseksi. Sori tämä tunteenpurkaus, huono päivä ja vähän kaikkea. Jos sä tossa testissä jotain sait näkyviin niin todella ihme oli, eli varovaiset onnittelut!!!
KIUKKUPRIS
Siis mä jotenkin arvasin, että valitsin väärin... :P apteekissa kattelin apteekin omaa ja tuota Predictoria ja mietin kumman otan ja samalla ajattelin, että olisinpa täällä kysyny, että mikä kannattaa ottaa... mut sit ajattelin, että kalliimpi on parempi ja ku tuos luvattiin se 4 päivää ennen menkkoja... ja muistelin, että olis ollut sama merkki millä aikoinaan esikoisen aikaan plussasin...
noh, pitänee täs odotella ja jännätä alkaako ne menkat, ja jos ei niin käväsen apteekin oman hakemassa. Pitääkö se tehdä aamupissasta? Tänään tein varmuuden vuoksi vaikka siinä testissä sanottiin ettei ole väliä.
Mulla ei niin kauheesti oo näistä r-testeistä kokemusta.... :(
-Kokis-
KOKIS: Haaleen haaleakin on plussa, kunnes toisin todistetaan :). Testaa tosiaan jollain muulla merkillä, Predictorin early antaa vääriä ja tulkintakin saattaa niitten kanssa olla vaikeeta. Itsellä niissä ärsyttää se "lasi", joka tekee varjon siihen viivan paikkaan. Tai sitten mä vaan kuvittelen ;).
MIIRU: Pahoittelu ** Lokakuun vauva sitten työn alle!
PRIS: Harmi sun huonoa päivää... kyllä se siitä, raskaushormonit pistää kireeksi ;). Hei, miten haalee ja vaalee se sun Dpo 9 tms. ovistesti oli? Muistakko? Onko kuvaa ;)? Mä tein aamuvarhaisella ennen lasten jäkispeliin lähtöä (miksi v....ssa niittenkin pitää olla su klo. 8. hallilla? Jessus) ja se oli hyvin haalea, nyt tehty testi oli (ja miksi v....ssa mä näitä tehtailen?) selkeesti punainen viiva. Ei vahva eikä vahvempi ku contr. mut kuitenkin. ääääh, en tiedä.
ITSE: Krapulainen olo... totaalisesti. Enkä juonut eilen puoltakaan lasia punkkua ;). Söin lasten jäkispelien jälkeen nakkisämpylän (siis hodarin ) ja se oli taivaallista, olotila poistui hetkeksi, nyt syötyä tuli takaisin, pörp. Väsyttää, menen päikkäreille uuden sisustuslehden kanssa, iltapäivällä mennään taas asuntoesittelyyn x 2. Vihlonnat mahassa laantuneet, hiukan menkkamaista jomottelua on kauttaaltaan. Lämmöt VAIN 36,74 äsken mitattuna kylläkin, yleensähän mä vasten kaikkia sääntöjä testaan iltasella. Lenkillekin pitäs jaksaa tänään. Huomenna arki. Sellainen vahva olo,e ttä menkat alkaa. Itkettääkin jo (jopa se, kun oma lapsi taikoi 6 maalia!!! tän päivän pelissä, sellainen "se onnistuu, ihanaa"- fiilis, sitten kyyneleet). Pieni finni kavunnut nenän pieleen, sekin vielä. ja aamulla paloi päreet ;). Hikiaaltoja, sitten kylmäaaltoja.
ILTIS DPO 9
Loma lähenee loppuaan. Huomenna taas töihin, blaah... Ei hajuakaan, mitä huomenna olis ohjelmassa. Jos nyt olisin fiksu, miettisin huomisen työt nyt kun mies on töissä, mutta en jaksa. Siispä odotan iltaa ja kunnon viime hetken paniikkia. Tyhmä minä.
KOKIS: Samaa mieltä Iltiksen ja Prisin kanssa tosta testistä. Ostin viime kiertoon sellasen kahden pakkauksen, mutta en kyllä yhtään tippaa tykännyt siitä! Jotenkin koin vaikeaksi sen viivan etsimisen siitä ikkunasta, kun jotenkin heijasteli koko ruutu. Ja mitä netistä olen kuvia sillä tehdyistä testauksista katsonut, niin viiva voi tarkoittaa suunnilleen mitä vaan. Hae ihmeessä se apteekin oma ja katso, mitä näyttää! Mulla on myös toinen pakkauksen testi tuolla kaapissa vielä, ja tietysti sen käytän, mutta enää en kyllä sitä osta!
ILTIS: Kiva seurata sun juttuja, ollaan niin samoissa dpo:n kannalta! Ei yhtään hullummalta kuulosta noi sun fiilikset, plussaa pukkaa, plussaa pukkaa!!
MIIRU: Harmi, että olikin väärä hälytys. Ehkä tästä menkkojen venymisestä seuraa jotain hyvääkin: nyt yrittämään tosissaan?
JANSKU: Mikä tilanne vuodon kanssa? Jäikö siihen?
MINNY: Kärsivällisyyttä vaatii tää vauvaprojekti. Aina sitä odottaa jotain. Ensin menkkojen loppua, sitten ovista, sitten plussaa. Toivottavasti limat ilmestyvät pian tai bongaat oviksen muuten!
ON: Flunssaa pukkaa. Lämmöt aamulla 36,8 (onko tää nyt sit korkee vai matala, tiedä häntä), pää tukkoinen vaikka ilma kulkeekin. Ei ole yhtään sellanen olo, että olisin raskaana. Tosin ekaa yritetään vasta, niin enhän mä voi tietää, miltä silloin kuuluu tuntua... Mihinkään ei nippaile tai jomottele, kaikin puolin normi olo. Yöllä juoksin taas vessassa ja näin kolmea eri painajaista... Työt stressaa. Tällä hetkellä tuntuu, että olisin ihan yhtä onnellinen plussasta kuin menkoista. Sais jotain tolkkua tähän kroppaan.
Mukavaa sunnuntaita kaikille, laittakaahan kuulumisia!
UUVE dpo 10(?)
Siis oviksenhan bongasin jo testillä kp17.
Limat vaan tulleet yleensä sitten seuraavana päivänä,mutta nyt niitä ei ole näkynyt eikä kuulunut.
Maha pinkeänä ja edelleenkin menkkamaisia jomotuksia.
Diipadaapa...menis nyt nää päivät..
Minny dpo3
Ollaan aika samassa vaiheessa, onko sulla ollut oviksen jälkeen mitään vuotoa? Mulla aivan rutikuivaa, omituista...?
En muista aiemmista raskauksista millainen oli oviksen jälkeinen aika. (Enkä muutenkaan silloin ollut näin hermona mistään :D)
Kaardis dpo4
Koitin sulle ottaa kuvan, mutta erittäin huono tuli, ei saa mitään selvää. Eli se viiva on 1/3 kontrolliviivan vahvuudesta.
Kokis: Mä tein ite tuon saman predictor -testin kun luulin, et se on hyvä - jopa neljä päivää ennen menkkojen alkua antaa vastauksen. Ja pah! TOi vain vahvisti mun halun pyytää rahat takasin, ku otti pattiin kun sulla kävi kans noin.
PRIS
MIIRU: Pahoittelut tädistä :/
KOKIS: Testaa nyt sitte ihmeessä jollain toisellakin testillä! :) Saat varmuuden tilanteeseen, ja toivotaan että se on se plussa!
UUVE: Vuoto loppu siihen, eilisen iltapäivän jälkeen ei oo tullu mitään enää. Ähh.
Sama tilanne siis meillä, täälläkin ekaa vasta yritetään ja vähän hakoteillä noitten oireitten kanssa kun ei oo mitään mihin verrata. Täällä myöskin työ stressaa ja ottaa pattiin niin kovin, tai lähinnä vaan yks työkaveri, huhhuh. Noh tsempit sullekin hei nyt yritykseen ja toivotaan että stressi poistuu :)
OMAA: Täällä siis sen eilisen kummallisen vuodon jälkeen ei oo tullu enää mitään, edes tuhrua. Ainoastaan valkkaria tulee taas, ei oo yhtään sellasta oloa että menkat alkais muttei myöskään niin mitään raskausoloa. Nännit on taas kiepeytyny mutta siinä se. Kiukku ja väsymys on edelleen tänään jatkunu, voivoi. Taidan kyllä huomenissa mennä ostamaan testin apteekista ja ehkäpä keskiviikkona testailen, jos sais miehelle kivan synttärilahjan vaikka :) Noooh katsotaan.
JANSKU kp 26
.. eikä asunnot olleet kummoisia, ei tule kauppoja. Ruokaa vatsa täynnä, tunnin sisään lenkille. Ja illalla puoli lasii punkkua ;).
PRIS. No mun on varmaan samaa luokkaa. Miten sun valkkikset? Mullahan ekat 4 pv lorisi, nyt kuivempaa selvästi, pöööh. Tuikkii vatsaa, erityis. oikeelle. MUlla on sellainen olo, että ei niin ei. Taaskaan.
JANSKUU: Kiinnittymisvuoto? Montako pv menkkoihin? Kiinnittyminen tapahtuu yleensä 6-12 DPO, ulkolaiset lähteet sanoo 7-12. Ja mahdollista s eon jo DPO 4. Muutama päivän sisään kiinnittymisestä tulee ainakin haamu ;). Joillain ei ihan niin nopeasti. Mitta anyt lämpöä, tuleeko notkahdus alaspäin tänään tai huomenna... sekin liittyy usein kiinnittymiseen. Peukkuja.
KOKIS. Testaa jo tänään ;). Olisiko sulla ovistestiä? Voisit tehdä, mäkin tein ;).
ITSE: Ei uutta, lämmöt oli yhtäkkii 36,98, nyt 36,4, voinee johtua mistä vaan, toivon, ettei enteile menkkoja, vitsit sentään. Voisikmo olla kiinnittymisestä? Mittaan uudelleen illemmalla. Hullua sekin. Krapulainen/ pöpperöinen olotila jatkuu, tissit ei arat, ei turvonneet, mutta VATSA ON TURV. Kuten joskus ennen menkkojakin. Rintalihakset kipeet eilisestä jumpasta, tissiarkuus ehkä miniminimaalista, nännien takaa tai aavistus tuolta sivulta. Jaa-a, tiedä sitten.
MIksi mä aina kerään näitä oirelistoja? Miksi? Sitten petyn. Nii.
ILTIS DPo 9
ILTIS: Joo hetihän mä elättelin toiveita siitä kiinnittymisvuodosta :D Siis mulla on kierto ollu nyt 30-35 päivää ja tällä hetkellä kp 26, eli 4-9 päivää menkkoihin. Tuun varmaan hulluks näitten päivien aikana. Mä en oo noita lämpöjä mittaillu ikinä, en ees oo varma omasta normilämmöstä, tosin aina kun nousee yli 37asteen niin oon jo ihan kuutamolla :D Pitäisköhän sitä mitata. Ja keskiviikkona jos tosiaan uskaltais ekan testin tehä, huii.
Toivottavasti noi sun oireet on ihan oikeita ja sulle tulee se plussa!! :) Peukkuja!
Kaiken tän vauvakuumeilun lisäks meillä on vielä asunto myynnissä ja haaveillaan yhdestä omakotitalosta. Tänään meillä oli näyttö ja miehen työkaveri oli kiinnostunu tästä meijän talosta ja on nyt huomenna menossa lainaneuvotteluihin. Mä en kestä tällästä odottamista ja jännittämistä! Kaiken pitäis tapahtua samantien :D Huhhuuh.
JANSKU kp 26
Kokis, käyhän ostaan apteekin testi, kaveripiirissäni luotetaan siihen. Odotellaan uusia testi tuloksia sit ensi viikolla ja plussahan sieltä sit tulee.
Miirulle tuli sit täti kylään, pahoittelut hirmuiset. Ensi kuu on sit teidän kuu.
Täällä näyttää parilla muullakin olevan muutakin kuumetta kuin vauva. Mekin ollaan isompaa asuntoa katseltu, mut tätä nykyistä ei vielä myyntiin olla laitettu. Lisäksi miehellä kova autokuume ku isompi pitäis saada ja nykyinen auto menikin nyt sit myyntiin tämän päivän aikana.
On: Kamala selkä kipu hellittämässä ja tänään tuli sit vielä kiusaksi alavatsakipu joka säteilee häntäluuhun ja vasempaan rintaan. Käytiin juhlimassa äitini ja pikkuveljeni synttäreitä ja valittelin kipujani äidilleni, täti sattui kuulemaan ja tokais et milloin on laskettu aika. Niin inhottavaa ku kaikki odottelee ja kyselee milloin tulee perheen lisäystä. Lämmöt nouseet, tänä aamuna en muistanut mitata, mut äsköinen mittaus näytti huimat 37.34 ja normaalisti on siinä 36 paikkeilla.
Mut nyt odotteleen saunan lämpenemistä ja jos sitä maistelis vielä eilen avattua punkkupullon sisältöä.
-tinneri kp18 ja dpo1 ja tänään alkoi sit 8vko rekkalesken elämä :(
Täällä yksi kuumeilija liittyisi joukkoon, jos huolitte? =)
Esikoisesta siis haaveillaan, ja nyt yk 6 meneillään. Nyt dpo 18 meneillään. Kierto on vaihdellut pillereiden jäätyä pois, mutta nyt muutamassa edellisessä kierrossa kiero on ollut 32-35 päivää. Kahdessa viime kuussa on tullut aina viikko ennen kuukautisten alkamista pientä tuhrua pyyhkiessä, mutta nyt ei ole kyllä mitään näkynyt. Eipä kyllä ole oireitakaan, mutta ei sitä tiedä! toivo elää :)
Tuli vähän kirjoitettua pelkästään itsestä, koska en teitä kaikkia vielä oikein tunne, vaikka olenkin seurannut palstaa jonkin aikaa.
Pahoitteluni siis siitä. Ehkä pääsen mukaan kun vielä hetken lueskelen ja tutustun :)
Yön valvoneena tuttavapariskunnan kanssa pelejä pelaillen, olo ei ole huippuvirkeä. Piti tulla piipahtamaan vaan nopsasti.
KOKIS: Teehän toinen testi niin kuullaan olisi plussa oikeasti. Pidän peukkuja!
Pahoittelut tätistä niille, joille se oli vierailulle ehtinyt.
Itse olen tosiaan aivan poikki tällä hetkellä. Ei ole mitään oireita muuten kuin hiivatulehduksen aiheuttamaa kutinaa. Prkl. Tänään sain Canestenin haettua, että helpottaa elämä siltä osin.
Marjana kp 27/30-33
Ja pirunmoiset vilunväreet, silmissä tunne kuin olisi kuumeessa tai sairastumassa kuumeeseen. Päätä särkee.
PRIS: Oliko sulla (sori että mä kyselen koko halvatun ajan) päänsärkyä, hermostuneisuutta, näläntunnetta, lantiossa sellainen olo, että putoaa pois, siis sellainen painontunne, lievää menkkamaista, mutta koko lantio... Hmm, mä olen sekoamassa ;).
MARJANA: Hiiva voii olla myös ns. merkki raskaudesta, aika yleinen jopa, peukkuja!!!!!
Itseä en jaksa enää toistella... hävettää oikein. Mitä ihminen voi omilla ajatuksillan ja toiveillaan saada aikaan kaikkia orieita ja vimmoja :)
ILTID DPo 9, kohta 10, lämmöt on ylhäällä, superia.
Pahoittelut tädin saaneille :( niin ja kuka se olikaan sen predictorin tehny, kyllähän se plussa on vaikka ois kuinka haalee, onnea :)
juu.. siis jos olisin raskaustunu ennen pillereiden aloitusta mulla alkais nyt ma 14. rv. Mahan koosta ja liikkeistä päätellen ihan mahdollista mut.. Joo mä oon varautunu siihen et voi olla ettei siel oo mitää, ettei tarvis pudota nii korkeelta.. mut en kyl ymmärrä mitä ihmettä se sit vois olla. Mut sit pelottaa myös et on joku häiriö, josta syystä raskaushormonia ei erity kunnolla ja tuloksena kuulemma yleensä keskenmeno. Mieluummin ei raskaana ollenkaa ku joku vakava häiriö. Mut huomen selvii.. Jännittää iha sikana.. En siis käyny labras ku käännyttivät takas luukulta vaikka oli käsketty menee!! Arvatkaa ottiko päähän..
oot niin raskaana!!! Testejä kehiin nainen!
Mulla kanssa predictorista huonoja kokemuksia. Silloin kun mulle tehtiin niitä inssejä niin sain parikin kertaa hailakan viivan joka ei sitten ollutkaan mitään. Testasin meinaan samaan aikaan toisillakin testeillä ja ihan puhdas nega. Eli niihin en enää koske.
Anuliinille tsemppiä huomiselle! Tulehan kertomaan toivottavasti hyvät uutiset heti kun tiedät. Kyllähän se raskaushormoni toisilla nousee hitaastikin ja kaikki voi silti mennä hyvin loppuun asti. Mutta valitettavasti voi olla kyse myös jostain ongelmista esim. kohdunulkoisesta niin kuin mulla oli. Mutta toivotaan parasta.
Tsemppiä muillekin testaajille, tikkua pissiin nyt vaan, tahtoo kuulla tuloksia!
Kiitokset kaikille kannustavista sanoista... ja haluan tosiaan tehdä kyllä uuden testin, mutta kun ehdotin tänään miehelle, että kierrettäisiin apteekin kautta, niin ei suostunut... Sano, että kiusaan vaan itteäni, että pitäis malttaa odottaa ja jos menkkoja ei kuulu, niin sitten tehdä vasta testi... MIEHET EI SIIS TAJUA! Mä kyllä huomenna töitten jälkeen kierrän apteekin kautta, mutta uutisia ei siis tipu ainakaan ennen huomisiltaa, jollei menkat sitten ala... :P Veikkaan kyllä, että negaa näyttää...
Hermot on kireellä, vatsa edelleen turvonnu, väsy on koko ajan, jne. Mutta voipi tietty enteillä menkkojakin ja kun koko ajan pelkää että ne alkaa... :( Finnikin ilmestyny keskelle nenän päätä, ärsyttävää... :/
Iltis: sä oot kyselly tota että tekeekö seksiä mieli... mun ei moneen päivään oo tehny mieli, mutta nyt sitten vkonloppuna koko ajan... Ja ei oo ovistestejä, kun en oo koskaan ovista testannu... kyl mun nyt pitää malttaa vähintään huomisiltaan... Miten musta tuntuu, että kirjoittelin joku päivä sitten vähän samanlaisia, että aiheutan varmaan omalla tahdolla kaikki oireet itelleni? ;) Toivotaan, että me ei kumpikaan olla kehitetty päämme sisässä kaikkia oireita. :)
Jansku: Hyvä että vuoto loppu... Toivottavasti olis hyvä merkki ja saisit miehelle synttärilahjan. Pidän peukkuja! Onnea myös asuntokaupoille! :)
Tinneri: Meillä on onneks asuntokaupat just tehty ja isompi autokin hommattu. Tosin remppaa on aina vaan, vaikka sitä kuinka tekis... Mut sinänsä kaikki olis valmista uutta tulokasta varten (mitä nyt muutaman vuoden sisällä kyl sit taas tarttis isomman asunnon;) Meillä kans anoppi vihjailee koko ajan perheenlisäyksestä...oma äiti taas pelkää, että lisäännyn... ;) Jaksuja rekkalesken elämään.
Maikki: Tervetuloa, ja kyllähän tämä välillä aika viidakko on... en minäkään muista aina kuka on kukin ja missä kukin on menossa, mutta mukaan vaan! :)
Marjana: Mulla kans kävi mielessä, että hiivatulehdus vois olla merkki raskaudesta... peukkuja!
Anuliini: Ilmoittelehan heti huomenna mikä on tilanteesi. Toivotaan, että kaikki ainakin kunnossa.
Eve: joo en kyllä positiiviseks usko tuon testin perusteella...
-Kokis- Kp 25/26-27
Huomenta vaan!
Uusi viikko ja 6 työpäivää edessä. Motivaatio hitusen miinuksella, mutta jospa tämä tästä...
KOKIS: Meillä mies on myös melkoisen neutraali r-testien suhteen. Ei hätäile, eikä kysele. Odottelee vaan, että kerron jos tuloksia on syntynyt. :D Ollappa itse noin rauhallinen aina.
Toisaalta meillä mies on monesti sellainen, että isot asiat ”pelottaa”. Veikkaan, että positiivinen raskaustesti saattaisi olla yksi sellainen asia, joka vetäisi miehen hetkeksi hiljaiseksi ennen kuin edes pystyisi asiaa käsittelemään. Talokauppoja tehtiin kesällä ja kun ilmoitin meidän tarjouksen menneen läpi, miehen kommentti oli ”Oho”. Vasta 5 minuutin päästä rupesi muuta puhettakin tulemaan kun toipui järkytyksestä. =D
Meillä on myös lapsen tuloon siis varauduttu talon oston myötä eli yksi ylimääräinen makkari löytyy.
ANULIINI, tulehan kertomaan sitten mihin suuntaan tuo asia selvisi.
JANSKU, toivotaan miehelle ihanaa synttärilahjaa. =)
Iltikselle ja kokikselle, tuosta hiivasta. Ajattelin minäkin, että voihan se olla mahdollinen oire raskaudesta. Ja sitä toivon. En kuitenkaan kovin usein saa hiivaa, eikä siihen koskaan löydy mitään ns. syytä miksi se tulee. Ei ole antibioottikuuria taustalla tms. Se vaan tulee noin 1-2 vuoden välein silloin tällöin. Lämmöt oli tänään 36,6 eli täysin normaaliarvo. Välillä olivat jo kohollakin. Pöh. Mutta minun ajatukset tästä kierrosta ei ole muuttuneet minnekään, eli ei ole kovin suurta uskoa. Enemmän vain odotan menkkojen alkavan torstaina. Hassua, yleensä aina on ollut enemmän toiveikas olo. Ei kai näitä fiiliksiään aina pysty ymmärtämään.
Marjana kp 28/30-33
Miirulle pahoittelut negasta :( tsemppiä tulevaan :)
Kokis!!!!! Koitas nyt herätä jo ja tule kertomaan testin tulos!!!
Lootuska 4+4