Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
321/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOOTUSKA: Tsemppiä testailuun :) Peukut on pystyssä täällä.

PRIS: Toivottavasti sulle ei mitään ikäviä oireita tuliskaan, sehän se paras olis :)

WILPURI: Kiitosta vaan :D Toivottavasti ei montaa mummoa tai ketään muutakaan jää auton alle ku pääsen ekan kerran rattiin.

VILHO: Isot isot onnittelut sinne!! Ihanaa :)

LINDALIINA: Älä vielä vaivu epätoivoon, ei se täti sieltä välttämättä tule! Toivottavasti pysyy poissa.

RONTSUKKA: Tsempit sinnekin, jos vaikka se plussa sieltä tulis :)

OMAA: Täällä on kylmä kylmä kylmä! Johtuuko se sitten tosta ulkoilmasta joka sekin on kylmä, en tiedä. Nännit edelleen kipeät, tänä aamuna aamupuuro tökki ja päivällä alkoi julmetut pistelyt alavatsassa. Pisto säteilee välillä kylkeen asti, auts.

JANSKU kp 21

Vierailija
322/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin miettinyt että mitenköhän saan tietää kuinka teidän kävi, kun lähditte sinne piiloon... Mutta ihania uutisia sainkin täältä kun edelleen käyn vakoilemassa miten täällä "tutuilla" menee. Onnittelut vielä kerran ja kyytiläiselle tarrsukkia mukaan!

Täällä porskutellaan jo kohtalaisen masun kanssa rv24, reilu pari kuukautta niin äippäloma kutsuu! Kaikki on mennyt hyvin tähän asti. Ihanaa odotusta sulle!

Muille plussapuhureita roimasti tähän kiertoon!

-ponityttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä jännitän! Moni kyselikin että miten malttaisin odottaa perjantaihin asti testin tekemiseen, ja nyt sitten päätin että huomen aamulla minä sen teen! Alkaahan nämä Kp:t olla jo niin suuret.. Yritän liikaa olla miettimättä (innostumatta) kun jos sitten negaa pukkaakin, niin sehän on selvä että tämä naikkonen pettyy.. :)

Pris: Kiitos listasta! Tosi kiva!

Nyt tuli vaan omaa napaa, huomenna keskityn paremmin teidän muiden kirjotuksiin..

Peukkuja ja plussia meille!!! +++

Mermula KP 40/33-35 yk4

Vierailija
324/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...unohdin aivan mainita. Käkätin/räkätin tota mustat pikkarit -juttua. Oli kyllä päivän pelastus.

PRIS

Vierailija
325/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minuakin :) LÄhes kaikki, ihmeellistä. Mustat alkkarit etunokassa ja se, miksi ihmeessä ihminen vajoaa tällaisene tarkkailijan tai vakoojan rooliin itseään kohtaan? Voi elämä. PRIS et ole siis ainoa, jota huvittaa.

PRIS: kiitos listasta, sehän ON hyvä. Aikoinaan PESULLa käytettiin tuollaista.Silloin oli vuosi 99 ja 01, silloin keksusteltiin siellä suunnassa, Verkkoklinikalla. OLisikin hassua, jos täällä törmäisi johonkuhun, joka oli tuolloin myös verkkiksellä.

ANYONE VERKKIKSELLÄ PESUILLUT V. 99-01? Tai myöhemminkin, kävin silloinkin kurkkimassa. Nimimerkin paljastan, jos löytyy ns. tuttuja ;)

HUomisaamun testaajille ONNEA!!!

EVEEE??? MIssä on EVE? MItä kuuluu?

ILTIS 26/ 35, DPO 4 (kierto 31-32 tai 35-36, joskus 38)

326/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä;-) Menin jo lokakuisten puolellekin ja käynnistin uudelleen tuon laihdutuspinonkin.

Puhuin tänään oman klinikan hoitsun kanssa jatkosta ja hän konsultoi lääkäriäni. kyllä se vaan niin on, että ensin odotellaan arvojen nollaantumista, sitten tulis normimenkat ja vasta sitten sitä seuraavaan kiertoon aloitetaan hoidot. Arvelivat siellä, että normaalisti arvojen kyllä pitäisi tämän kuun aikana nollaantua jos ei mitään komplikaatioita tule. Onneksi vuodan edelleen eli toivoa arvojen laskusta on. Perjantaina siis seuraavat labrat. Ja joo, mun kuulemma pitäisi saada se vasta-ainepiikki kun olen rh negatiivinen. Ihme, etteivät naistenklinikalla ole puhuneet siitä mitään. no pitää itse ottaa puheeksi perjantaina.

Joku kyseli, että voisko seuraavaksi laittaa kaksi alkiota (sorry en muista kuka) mutta kun mulla on sellainen sydänvika eli olen riskisynnyttäjä ja siksi ei laiteta kahta kaksosraskauden mahdollisuuden vuoksi. Tai voisi kaksi laittaa, mutta jos tulisi kaksosraskaus niin toinen pitäisi "tappaa" pois kohdusta heti alkumetreillä enkä halua sellaista.

Oi, täällä on niin monella lupaavat oireet että eihän tuonne lokakuisiin taidakaan tulla juurikaan ketään. Onkohan se niin että jos mulla tärppäis seuraavasta hoidosta niin mulle tulis joulukuun vauva? Joululahja olis kyllä kiva...

Hih muakin niin nauratti iltis ja iltiksen mustat pöksyt;-) Lisää tollaisia juttuja!

Vierailija
327/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pris: Mä pääsin sinne laparoskopiaan jo 2 viikon päästä, tosin ne kuvat näytti niin pahaenteisiltä et se vauhditti asiaa paljon.. Kiitti listasta mä en ainakaan tosiaan koskaan muista et millä kp:llä kukakin menee. Pysyy paremmin kärryillä.

Mermula: Vähä sulla on pokkkaa pitää noin kauan XD Mä en ikinä pystyis! *hatun nosto*

Helen: Kiitos uudesta pinosta kuulun sinne heti suoraan, jännäilen vielä teidän muiden puolesta, jos sopii...

Iltis: Kiitos tiedoista ja joo on TODELLA runsaat menkat ollut aina.. Vois hyvin kuvitella et toi sun nippailu on keltarauhasesta johtuvaa... hyvä, hyvä..!!

Wilpuri: Kiitos!!! niin olen.. Ei yhden yhtä haamua edes )= Tsemiä sullekkin!!!

Vilho: Onnea!!! Antaa toivoa meille muille pitkän matkalaisille(=

Minni kp 22/27 yk12 joka siis jäi hyödyntämättä

328/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVE: Olet kyllä ihanan positiivinen, vaikka sinulla ei mitenkään helppo tilanne ole. Pidä tuo asenne!

MERMULA: Odotetaan sitten heti aamulla uutisia testin tuloksesta. Käyhän katsele näkyisikö tähdenlentoa, että voisi vielä viime hetken toiveen jättää.

Btw, oli aika epätodellisen näköistä ulkona tänään auringonpimennyksen aikaan. Sattuikohan kukaan muu seurailemaan ulkoilmaa yhdentoista maita?

Ponityttö82 ja Vilho, mukavaa kun kävitte kertomassa raskausajan kuulumisia. En teidän aikaan vielä ole palstalla pyörinyt, mutta jotenkin antaa toivoa, kun on se muillakin tärpännyt. :

Kaardemamma: Parempi ässäillä ahkerasti, että on sitten siittiöitä kropassa valmiina, jos se ovis vaikka viivästyisikin.

Lindaliina: Ehkei se työkaverisi tahallaan sitä mahaansa esittele. Todennäköisesti on vaan niin hormonihuuruissa ja onnellinen, ettei osaa olla esittelemättä sitä henkilölle, jonka tietäisi itsekin olevan yhtä onnellinen kasvavasta masusta. Koita jaksaa ja pidetään peukkuja, että sinäkin pääset masua pian esittelemään. =)

ILTIS: Minä luulin, että sinä olet neuroottinen vain ovulaatiotestien kanssa, mutta tuo mustat pikkarit- juttu antoi tähän ihan uutta ulottuvuutta. :D Mahtava tyyppi olet!

OMAA: Ihmettelen tuota lämpöäni… Aamulla 36,3 ja nyt myös 36,3. Mikä ne pitää noin alhaalla? Normaalilämpö 36,7. Ei kauhean suuria odotuksia ole tästä kierrosta kyllä. Minun ei pitäisi analysoida ollenkaan, kun alan vain ajatella negatiivisesti. Vaikka ainahan on toivoa niin kauan kun menkat ei ole alkaneet.

Oikealla puolella alavatsassa oli aamulla melko voimakas kipuilukohta, joka säteili oikeaan reiteenkin. Puoleen päivään mennessä se hävisi. Mikä lie sekin ollut.

Marjana kp 22/30-33

Vierailija
329/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan kovasti lukea kaikkien kuulumisia enkä oikeen vielä ole päässyt selville kuka kukakin on, kun tässä ketjussa tuntuu kirjoittelijoita olevan:)

Musta tuntuu jotenkin että tämä kuumeilu tavallaan vaikuttaa raskautumiseen. Toki olen ennenkin kuumeillut mutta en sillä tavalla kun nyt, että miettisin kiertoa jne. Toki harrastetaan seksiä muutenkin kuin oletetun oviksen aikaan. Johtuukohan siitä että kuumeilee eri tavalla kun on tuota ikääkin hieman enemmän? Alle 30v kuitenkin vielä. Vaikkei ollakaan vielä pitkään yritetty niin tuntuu tämä kolmas antavan odotuttaa itseään. Olen aina tullut helposti raskaaksi (3 kertaa). Nyt on joka tapauksessa muutenkin stressiä ilmassa etten tiedä miten se kiertoon vaikuttaa ja ovikseen. Greippimehua ainakin kuluu ja siihen makuun muuten tottuu :D

Joka tapauksessa tämä pino tsemppaa tulevaisuuteen kun tuntuu monille niitä plussiakin satelevan:)

Eleanora

Vierailija
330/708 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko mutkin lisätä listaan, eli Kokis kp 20/26-27 yk 3 :)

Vierailija
331/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkimaan MERMULAa, tsemppiä testaukseen!! :)

EVE: Tosiaan sulla on kyllä ihailtavan hieno asenne tota hommaa kohtaan, vaikka raskaita aikoja sulla on nyt ollukin!

PRIS: Lista on ehdottomasti hyvä juttu :) Helpompi seurailla, kun ei tarvii hirveesti kelailla sivuja edestakasin.

Omassa navassa ei ole muutoksia, samoja oireita edelleen :)

JANSKU kp 22

Vierailija
332/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lootuska: Joko joko oot testannu? Peukkuja! :)

Iltis ja Pris: mä en oo valkovuodos huomannu mitään ihmeellistä...hmm... pitänee niitä mustia alkkareita alata suosimaan... ;)Iltiksellähän kuulosta hyvältä jos Pris sulla sama homma ja pullat uunissa. :)

Lindaliina: ikävää kun on tuollaista työkaverin kanssa, vaikka nyt ite oliskin raskaana ja hormoonit sekaisin, niin pitää kyllä ottaa toisen tunteet huomioon. Kurjaa tommonen. :/

Mermula: No hui, kuinka oot malttanu... testaa testaa!! ja peukkuja testaukseen! :)

Marjana: ei kannata ajatella negatiivisesti, niin se on, että niin kauan on toivoa kun tätiä ei näy. :)

ja omaa napaa:

mahaa turvottaa.. mieskin kysyi eilen että oonko lihonu. (NO EN!) Ja kun ei tosiaan menkkojen vielä pitäis tulla, niin ei nyt normaalisti näin aikasin oo maha turvoksis ollu. Jäin tietty tota miehen kommenttia miettimään, koska esikoisen aikaan mulla kohtu jostain syystä kasvoi aluks tosi nopeesti (lääkärikin luuli että oon pidemmällä/kaksosraskaus), mutta ei kai se nyt vielä pitäis niin suureta? Missä vaiheessa kohtu yleeensäkin alkaa kasvaa? Muutenkin mies meinaa, että oon normaalia hermompi, tiuskin ja menee tunteet laidasta laitaan..no ite pistän ne selkäkivun, flunssan ja väsymyksen piikkiin, mutta mies on varma että mä oon raskaana... Luulotautinen mä taidan vaan olla... :P

Kokis kp 21/26-27

Vierailija
333/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin heti katsomaan joko mermula olisi kertonut testin tuloksen :) Jäämme siis odottelemaan vielä..

Itse meinasin taas testata aamulla, mutta sain pidettyä itseni kurissa!

Lootuska kp29/28

Vierailija
334/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko oli kommentoida, että kuopusta odottaessa mun vatsa turposi jo viikko ennen oletettujen menkkojen alkamista kamalaksi palloksi. Näytin oikeasti siltä kuin olisin ollu vakavasti raskaana. Ja vatsan kasvun huomasivat myös muut ihmiset.

Silloin sanoinkin, että jos nyt en ole raskaana, niin pitää varmaan aloittaa joku superlaihis :D

No, raskaana oltiin ja turvotuskin laski siitä hiukan muutaman viikon kuluttua..

tseppiä!!! :)

Lootuska

Vierailija
335/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mermula: ???? Oletko kunnossa?

Kokis: Listalla olet, laitan uuden kun edellinen menee liian kauas. Mullekin vihjailtiin vähän koon suurenemista... vaaka vaan ei sitä näyttänyt. Käskin paremman puoliskon pitää omasta kropastaan vaan huolta. Ja mustat pikkarit vaan kehiin ;)

Lootuska: Ei se h-hetki sullakaan kaukana ole, tiedän et ei kivaa kun jännää et menkat vai ei vai raskaana vai ei ja tuleeko molemmat jne...

Lindaliina: Tarkoitti tai ei toi työkaveri mitään niin tahditon tapaus sanon minä. Kyllä sitä vähän vois omaa napaa pidemmälle ajatella... mut jos ei pysty. Nämä on aika mieltäkuohuttavia asioita ja pienikin juttu voi tehdä kipeää. Jaksuja!

PRIS

Vierailija
336/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun kommentoit...annoit mukavasti toiveita...Toivottavasti ei nyt tuu sitten pettymys, jos vaan kroppa on mukana mun kuvitelmissa... ;)

Muistelen vaan, että esikoisen aikaan testasin jo muutamaa päivää ennen menkkojen oletettua alkamista sen takia, ku farkut ei menny enää kiinni... nytkin tekee tiukkaa, vaikka housut on ollu vähän väljät...

-Kokis-

Vierailija
337/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänä aamuna jo testattu? Nyt on niin jännää lukea tätä palstaa, että onko tärpänny :)

Mä taas kerron vaan omaa napaa, kun en millään muista kenenkään nimiä täällä. Mä bongasin ovulaation viime yönä. En tiedä kumpaanko heräsin, ukon kuorsaamiseen vai siihen ovulaatiokipuun. Vaikka me sekstailtiin edellisiltana, niin herätin kyllä miehen yöjumpalle ;) Nyt on sitten ainakin tosissaan yritetty, sitä ei voi kiistää. Vieläkin juilii vähän oikeaa kylkeä, ja väsyttää ihan pirusti ku yöllä meni valvoessa. Ennen ovista mulla taas oli ihan kamala kylmyys, mittari väitti 35.4 mutta luulenpa että tuo on kyllä rikki. Mutta kylmä oli joka tapauksessa, piti hakea lisäpeittokin sänkyyn. Sama juttu oli viime kerralla, en vaan yhdistäny sitä ovulaatioon.

Onko täällä pinossa ketään tulossa Lahteen synnyttään jos joskus sinne asti päästään?

Mulla on muuten nimetkin jo valmiina, sekä pojalle että tytölle. Tytön nimi on ollu mulla "jemmassa" jo yli vuoden, pojan nimen keksin viime yönä. Aika hassua että niitä saa nyt luvan kanssa miettiä, kun yritys on päällä. On tää niin vinkeetä. Ja joo, mustat pikkarit on POP :DD

Vierailija
338/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..katkaisee siis mukavasti työviikon ;). Saa nukkua tätä hiivatun väsymystä. En muista, milloin olisin oikeasti ollut näin väsyksissä. Fyysisesti siis, mitään psyykkistä väsyä tässä ei nyt oirehdita.

MERMULA: Testitulos? Kuva? Me ollaan malttamattomia. Minä ainakin. Ja sehän nyt jo tiedetään.

PRIS: Mä eilen lenkillä laskelmoin, että sullahan on menossa 5. viikko, upeeta. Siis 4+4:kö se nyt on? menkat 4 pv myöhässä? Voi hitsi, ku tohon tilaan pääsisi. PIAN sittenkin :). kerro vielä sun valkkarista, oliko siis heti oviksesta tai vasta just ennen menk. oletettua päivää? haluan kuulla kaikki oireet (uudestaan ja uudestaan, ihan kuin kiusatakseni itseäni, pöh). Onko kylmä? Lämmöt? Väsymys? Vuoto?

EVE: Arvelinkin, että täytyy ootella kuukausi / menkkoihin ja sitten uuteen yritykseen. tsemppiä. Asenne ratkaisee, sullahan se on kohillaan ;). Ja tosiaan, parempi siirrellä vain yksi.

KOKIS: testaa jo.. Mulla pallomaha/turvotus on lievää ja tulee menkkoja ennen, mutta muistelin,e ttä tulee myös plussatestin jälkeen, tosin en tarkkaan enää muista tuota. Turvotus on yleensä tuossa kohdin aika hyvä asia :D. Ja jos mun mies sanoisi lihomisesta (oon tosi hoikka yksilö...) saisin slaagin. Melkeen ainakin ;).

Peukkuja!

LOOTUSKA: Sun jos jonkun tässä nyt tarttee testata ja nopeasti, sulla on tätin saapumispv jo ohi. Mars testille.Peukkuja!

JOKU KYSYI LÄMMÖISTÄ: Kiinnittyminen aiheuttaa usein dipin alaspäin lämmöissä, nousevat kyllä takaisin korkealle tavallisesti 1 vrk kuluttua kiinnitt. tai joskus 2 vrk, harvinaista kyllä. Peukkuja, että olisi sitä :).

ITSE: Samat oireet jatkuu: kylmä, vilunväreet aina ajoittain yllättää. Valkovuoto jatkuu edelleen runsaana, tissit normaalit. Väsyttää. 23 aikaan illalla vihloi kunnolla vatsaan, tänään sellaisia ihme repäisysysteemeitä kun nopeesti touhuilee ja siirtyy ym. Mutta niitä on ennenkin ihan vaan k-rauhasaikaan ollut. Ilman mitään erikoista (lue: raskautumista). Pissattaa. Punaviini puolilasillinen / ilta alkaa tökkiä.

ILTIS DPO 5 (27/ 35)

Vierailija
339/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alvariinsa ravaan katsomassa joko on plussauutisia tullut!

ILTIS: Mullakin oli tässä kierrossa vajaa viikko oviksen jälkeen toooodella runsasta valkovuotoa. Välillä oikein "lorahti" niin että säikähdin että mitä sieltä oikein tulee :D Nyt ei enää lorahtele kylläkään, mutta valkkaria tulee edelleen. ja sitten sitä kiinteämpää limaa. AH, mitä juttuja :D

Huomenna aamusta testaan!!

Lootuska

Vierailija
340/708 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä vielä testaile...yritän malttaa ainakin sunnuntaihin asti... jos sit vaikka testais..katotaan... ainakin oon jo lähentäny testauspäivää, ku eka ajattelin, että aikasintaan ens viikon perjantaina... ;) Mut sithän voi olla jo menkat...höh, enkä pääsis taaskaan testaamaan... ;)

Mäkin kyl yleensä vetäisin herneet nenään jos sanois mun lihoneen, kun haluisin pikkasen laihtua ja mies on semmonen laiheliini (vaikka syö ku hevonen). Oon just ja just normipainonen.

Niin jotenkin nyt olin vaan tyytyväinen ku huomas, vahvisti mun omaa näkemystä. Tosin edelleen pelkään, että haluan niin kovasti raskaaksi, että kroppa alkaa tehä tepposia... :P

Lootuska: pitää huomenna heti herättyään tulla katteleen sit sun tuloksia! :)

-Kokis-