Käykö murrosikäset tytöt joka päivä suihkussa
ja pesevät hiukset joka päivä, kuulemma rasvottuvat.
Kommentit (16)
hiukset pestään noin 3 kertaa viikossa, toki tarpeen mukaan useamminkin. Mutta olen kyllä opastanut ettei ihan joka päivä tarvitse/kannata hiuksia pestä, rasittaa vaan turhaan hiuksia.
Ja suihkussakin tarpeen mukaan useammin kuin kerran päivässä, esim. liikuntaharrastusten jäljiltä tms.
Pakkohan ne hiuksetkin on pestä, jos haluaa niitten olevan puhtaat. Sitä paitsi se on ihan pötypuhetta, että rasvoittuminen johtuu liiasta pesusta tai että harvemmalla pesuvälillä hiukset eivät rasvoittuisi. Ei mulla ainakaan ole auttanut. Eikä hiukset tai päänahka kärsi, vaikka hiuksia pesisi joka päivä.
käy joka päivä suihkussa, mutta ei pese ihan joka päivä hiuksia. Rasvottuvat kyllä helposti, muttei silti ihan joka päivä pese.
Rasvoittuva tukka HAISEE jos ei joka päivä pese
Mä olen 33 v ja murroiästä lähtien olen pessyt hiukseni joka päivä! Joskus poikkeuksia on ja niinä päivinä tukkani on sitten niin rasvainen ja haiseva, ettei siinä kehtaa mennä edes lähikauppaan. Pakko pestä joka päivä, jos haluaa puhtaat hiukset.
käy suihkussa 3 krt viikossa ja saunassa kerran tai kaksi.
Pesee hiukset kahdesti viikossa.
käy suihkussa 3 kertaa viikossa ja psee silloin myös hiukset.
Poika 18 vkäy joka päivä ja pesee silloin myös hiukset.
Suosittelen muuten kokeilemaan nykyisiä kuivashampoita, ovat todella hyviä. Esim. Klippotek on edullinen ja hyvä. Pelastaa huonon hiuspäivän.
Että päivittäinen pesu etenkin murrosiässä lisää hiusten rasvoittumista?
rasvoittuvat tosi nopeasti.
viikossa, kuulemma tietää mutta kun rasvottuvat. Ei pidä mitään hattuakaan eikä urheile, että hiki tulisi. ap.
Hiukset pesevät kun ovat likaisia, n. kerran viikkoon (tai vanhempi 2krt viikossa)
Murrosiässä lasten elimistö käy ylikierroksilla ja siitä johtuen hikoilevat ja/tai rasvoittuvat nopeasti. Kyllä se siitä tasaantuu. Antakaa lastenne olla puhtaita älkääkä motkottako.
Vasta kun poikaystävä tuli kuvioon alkoi peseytyä ja siivota huonettaan. Siihen asti sai jatkuvasti huomautella, eikä se edes tehonnut. En kuitenkaan itseäni isompaa pystynyt enää kainaloonkaan ottamana ja suihkuun kantamaan.