Kurkkukivusta
Kurkkukipua kohta jo puoltoista viikkoa. Varsinkin aamuisin on todella kamala olo, kurkku kipeä ja oksettaa. Päivällä ei tunnu yhtään niin pahalta. tänä aamuna alkoi tuntumaan myös että nenä vuotaa ja on limaa kurkussa. Onko tämä ihan normaalia flunssaa vai pitäiskö kohta mennä lääkärillä käymään?
Uskaltaakohan nyt urheilla, jos kyse on vaan flunssasta?
Kommentit (3)
ei urheilua, eräs ystäväni sai "viattomasta" nuhasta ja sen aikana urheilusta sydänlihastulehduksen... ja kyseessä oli siis hyväkuntoinen urheilullinen tyyppi jonka kroppa kestää...
Mulle lääkäri sanonut, että angiinaan ei liity nuhaa, vaan kova, toisella puolella oleva kurkkukipu. Olen aikuisiällä saanut vuoden sisällä kaksi angiinaa ja sen kurkkukivun kyllä TUNTEE. Se on jotain aivan erityistä ja jos ap ollut jo monta päivää tuossa kurkkukivussa (käymättä hirveän tuskan ja hengitysvaikeuksien vuoksi) käymättä lääkärissä, en tiedä olisiko kyse angiinasta. Mun mielestä kuulostaa ihan "tavalliselta" flunssalta. Ehkä se viimeviikkoinen kurkkukipu on ollut ihan "oma tautinsa" -> sun vastustuskyky on ollut heikompi -> tämä johtanut uuteen flunssaan...
flunsassa ei koskaan saa urheilla.
Luulen kyllä, että toi kurkkukipu on ollut jotain muuta. Allergiaa ehkä?