olen aivan loppu lapsiperhe-elämään!!
en vaan jaksa enkä kestä!!!Nyt varsinkin kun on lapset ekalla ja kolmannella(ja yks 5 vuotias) niin kyllä osaa olla RASITTAVAA!!!!!!!!Ei jumaliste hetken rauhaa, kun joku kakaroista tai naapurin kakaroista kälättää jotain, siis en jaksa! Teen vuorotyötä ja aina kun olen vapaalla/nukkumassa joku pentu molottaa vieressä tai kulkee ovissa tms. Eivät suostu ulkoilemaan tuntikausia enkä voi tietty näillä keleillä pakottakkaan siihen.
Tekis mieli oikeesti jättää lapset isälle ja karata ikuisiksi ajoiksi pois. Saispa olla edes 5 minuuttia YKSIN.
Kommentit (6)
että viikolla ei kukaan yritäkään tulla naapuriin kylään. Leikit leikitään pihalla ja vain viikonloppuna kyläillään toisten luona, silloinkin asiasta sovitaan erikseen.
Tuotapa se perhe-elämä on. Ei kait sitä kovinkaan paljoa voi muuksi muuttaa. Tsemppiä ja kymmenen vuoden päästä kaipaat näitä aikoja!
olen oikeasti miettinyt että jätän perheeni, vihaan tätä niin paljon. En tosiaan olisi tähän ryhtynyt jos olisin tiennyt miten hirveää tämä on.
ap
sitä 5-vuotiasta ja lähdet ulos. Yksin. Ainakin 5 minuutiksi.
kolmas luokkalainen tulee kotiin, mutta ei saa tuoda kavereita teille.
Sun on otettava itsellesi nukkumarauha.
Teiltä puuttuu säännöt.
Älä vaan sano, että ekaluokkalainen ei ole iltiksessä.
Silloin on oltava, kun sinä nukut päivällä.
taatusti häiritse äitiään, kun äiti nukkuu. Tyttö ekalla ja saa tulla kotiin 14.30 ja joskus aikaisemmin. Riippuu äidin vuoroista ja poika 11v. tulee suoraan koulusta kotiin ja taatusti heillä ei kaverit vieraile, jos äidin täytyy vuorotyön takia nukkua.
T. Edellinen
Tuotapa se perhe-elämä on. Ei kait sitä kovinkaan paljoa voi muuksi muuttaa.
Tsemppiä ja kymmenen vuoden päästä kaipaat näitä aikoja!