Totuin varmenteisiin vaikka narisin alkuun, mutta tähän luettujen avausten mustaan en kyllä suostu!!
Liian hankalaa, eihän tuo ole pysyvä muutos, eihän??
Kommentit (16)
Aiemmin tänään muuttu mutta ei enää! Persiistä...
Kauhee homma selata kaikki nuo mustat aloitukset, kun etsit vaan niitä muutamaa...argh!!
t. ap
Itse etsin omia tai muita mielenkiintoisia ketjuja juuri värin perusteella, kun toimii paremmin kuin haku.
Tosin, nyt kokeilin niin minullakin Explorerilla näkyy ne avatut myöskin mustana... Firefoxilla harmaana.
Tosin, nyt kokeilin niin minullakin Explorerilla näkyy ne avatut myöskin mustana... Firefoxilla harmaana.
Muutenkin herjoja tästä sivustosta kokoajan.
No, harvoinpa täällä on käyntiä ja vielä harvemmin tulee, jos ja kun tyyli on tämä.
mielenkiintoiset keskustelut kirjanmerkeiksi. Löytyy helposti.
Kauhee homma selata kaikki nuo mustat aloitukset, kun etsit vaan niitä muutamaa...argh!!
t. ap
just purnasin miehelle aiheesta! Ei voi olla mikään koneen asetus mikä jättää ne mustaksi koska se muuttui tänään kesken päivän ihan ilman säätöjä. Todella ärsyttävää! Mulla on käytössä IE.
En jaksa lulea kaikkia otsikoita kunhaluan etsiä jotain tiettyä, joka suhteellisen helppo löytää jos toisella värillä.
En myöskään ala värkkäämään kaikkia lukemiani juttuja kirjanmerkkeihin. Laitan sinne ne tärkeimmät.
Joten ylläpidolle vaan terveiset, että persiistä on tämä käsittämätön uudistus.
Siis eikö avaamiesti viestien väri muutu? Minulla kyllä muuttuu vaaleammaksi.