Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulu ja uusperhe

Vierailija
20.11.2010 |

Minun lapseni ovat koko joulun isän luona. Miehen lapset ovat vain aaton äitinsä luona ja tulevat loppupäiviksi meille. Minä haluaisin mennä joulupäivänä oman äitini luokse maalle, mutta ilman yhtäkään lasta. Olenko törkeä, jos lähden sinne yksin ja jätän miehen lapsineen keskenään tänne kotiin? Olen suurinpiirtein 17 vuotta joutunut viettämään joulun ilman äitiäni ja nyt vihdoin haluaisin sen tehdä koska nyt siihen on parhaimmat mahdollisuudet. Mutta suoraan sanottuna en haluisi sinne miehen lapsia melskaamaan mukaan. Etenkin kun omanikin ovat isänsä kanssa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos kyselisit asiaa mieheltäsi? Ei me voida tietää, että mitä vaikutuksia asialla on teidän perhe-elämään.

Jos asia on miehellesi ok, niin eiköhän myös lapsillekin. Jos taas miehesi potee asiaa, niin varmaan on lapsillakin kurjaa. Lapset ottaa noita asioita paljon enemmän "annettuina" kuin tekevät niistä suurta numeroa.

Vierailija
2/5 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nytkään tuo hyvältä mahdollisuudelta, mikä on tosiaan estänyt viimeiset 17v käydä jouluna äidin luona? Kauanko teidän uusperhe on ollut kasassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehesi varmasti ymmärtää asian.

Vierailija
4/5 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusperhe on ollut kasassa vasta pari vuotta, minun ex oli se, joka aina saneli miten pitää joulut viettää ja minä vain suostuin. mieheni ei ole ikinä sanonut ettenkö saisi mennä tai muuta. mietin tässä vain itse, olenko törkeä jos jätän heidät keskenään...ehkä tämä on peruja ex-avioliitostani tämä ajattelutapa...

Vierailija
5/5 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen lapsetkin varmaan nauttii joulusta isänsä kanssa. siis ihan oikeasti, tämä ei ole siis pottuilua.

Mutta sinä saisit olla äitisi luona ja miehesi saisi viettää lastensa kanssa joulua yhdessä ja hänellä olisi aikaa satsata lapsiin.

Toivottavasti pääset ex-miehesi ajatusmalleista pois ja uskallat ajatella itsenäisesti. Tiedän oikeastaan, miltä se tuntuu, sillä minut on kasvatettu samaan, että ota aina muut huomioon ja jätä omat tarpeet viimeiseksi. Yritän päästä siitä eroon. Siksi haluan kannustaa sinua myös siinä.

Hyvää joulua teille.