Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aargh! Iso paikka irtosi poskihampaasta...

Vierailija
16.11.2010 |

saa nähdä miten pian saa ajan hammaslääkärille.

Ei pitäisi syödä toffeeta! Tämä ei ole ainoa kerta kuin näin on käynyt, mutta niin se vain ajan myötä unohtuu ja tulee ostettua jälleen toffeekarkkia. Hyi!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oli varmaankin paikattu viimeisen 3-5v aikana.. ja edellisellä varmaan sama hommeli... Pyydä dear amalgaamipaikkaa.. kestää seuraavan 30v suussa.

Vierailija
2/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovisiin! amalgaamihan on myrkylistä!

Mutta joo, kyseessä todella on viimeisen muutaman vuoden sisällä laitettu valkoinen muovipaikka, kuten myös ed. kerralla. Harmittaa vain, kun olen niin hölmä, että en muista varoa tuota toffeen syömistä; siihenhän tuollainen iso paikkapinta tarttuu hyvin kiinni! Jospa nyt opin.

t. ap, joka joutuu juomaan kuuman kahvin nyt pillillä, että ei vihloisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse lääkäriin

Vierailija
4/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ap

Vierailija
5/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan Helsingissä. Sain ajan marraskuulle paikattavaksi. Siis 5 kk päähän! Ajanvarauksessa sanoivat, että osta apteekista itse laitettavaa väliaikaista paikkaa. No tuli kokeiltua muutama päivä. Pieni tuubi maksoi muistaakseni 12 euroa. Se paikka lähti 1-2 kertaa päivässä irti ja tosi vaikeaa laittaa itse. Marssin sitten yksityiselle ja sain ajan samaksi päiväksi. Ihan Peestä täällä kunnallinen hammashoito!

Vierailija
6/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellet ole allerginen. Nykyään taas laitetaan niitä amalgaameja lapsillekkin, koska ne kestää. Hammaslääkäri juurilaittomun pojalle amalgaamin. Tuo muovi homma on rahastusta sanoi yksi yksityinen hammaslääkäri. ihmiset kun joutuu parinvuoden välein korjauttamaan paikkoja ja lopulta juurihoidattamaan, kun ne paikat alkaa kellua ja pöpötpääsee alletekemään tuhojaan. Kun taas amalgaami onja pysyy.

Vierailija
7/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kunnalliselle hammaslääkärille. Aika hienoa, vai mitä?

t. ap, joka ei suinkaan asu pk-seudulla, vaan pienessä kunnassa

Vierailija
8/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: Loppilainen

Vierailija
9/10 |
16.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä särkytapauksissa saa ajan vaikka päivystävälle hammaslääkärille.

Muuten ap: jos paikka tarttuu karkkiin ja irtoaa, olisi se muutenkin lähtenyt varmaan suht pian irti. Hyvä vaan, että lähti. Jos se on jotenkin ollut irrallaan olisit saanut vielä reiän sinne paikan alle.

Syö vaan toffeeta.

Vierailija
10/10 |
22.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lähti nyt käytännössä koko näkyvä osa takahampaan paikasta irti. Saakohan kunnalliselle ajan huomenna.. Tyhmä minä, salmiakkiin jäi kiinni =(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi