Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mieheni haluaa 3.pyöräksi toisen miehen

Vierailija
12.11.2010 |

onko hän homo?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä,se on vain yksinkertaisesti kiihoittavaa nähdä kuin toisen miehen kalu seisoo vaimolle.Tottakai sitä vertaa omaan mutta en sanoisi että se olisi joku homouden merkki.

Jos olet kohteena vapaudu ja nauti kahden mulkun tuomsta huomiosta ja nautinnosta.

Vierailija
2/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä meillekkin maistuis kolmaspyörä voisin naida eukkoa ja mua naitai perseeseen.

olen aina halunnut ottaa suihin toiselta mieheltä niin että se laukee mun suuhun. ehkä joskus ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt näitä miehiä jotka haluavat nähdä toisen miehen naivan vaimoaan/tyttöystäväänsä. Tällaisilla miehillä ei kyllä ole testosteronia kropassa yhtään! Miehet eivät naisiaan jaa. Munattomat pojan raakileet joita taitaa kiinnostaa se toisen jätkän kyrpä enemmän kuin oma kumppani on sitten asia erikseen....

M31

Vierailija
4/12 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuudessa on muitakin ulottuvuuksia kuin tuo homo-hetero -akseli. 3.pyörä - mustasukkainen omistushalua on yksi niistä.

Vierailija
5/12 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla miehesi tykkää toisen miehen mulkusta yhtä paljon kuin sinusta, ehkä biseksuaali. Toisaalta, niitä syitä voi olla muitakin. Kysy mieheltäsi niin tiedät.

#4 kyllä, niitä vaihtoehtoja on muitakin kuin hetero-homoseksuaali mutta väittäisin että sinunkin vastauksesi on hieman "social proof" :in vaikuttama. Kyllä se mustasukkaisuus on parisuhteessa ihan tervettä. Liiallisuuksiin ei pidä mennä mutta mielipiteeni on että jos näkee vakikumppaninsa harrastamassa petipuuhia toisen kanssa ja tuntee mustasukkaisuutta ja "omistushaluisuutta" niin ainakin minulta saisi terveen paperit. Meitä on kuitenkin moneen lähtöön joten ei tästä sen enempää. Jokainen tehköön niin kuin lystää kunhan on valmis kantamaan seuraukset, niin hyvässä kuin pahassa.

Mustasukkaisuudesta on kirjoittanut psykologian professori David Buss hyvän kirjan. The Dangerous Passion: why jealousy is necessary in love and sex.

M 28v

Vierailija
6/12 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää vain omasta sukupuolesta. Joten korkeintaa on bi.

Anna mennä, jos sitä ehdottaa. Kerrankos täällä eletään.

Vierailija
7/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt näitä miehiä jotka haluavat nähdä toisen miehen naivan vaimoaan/tyttöystäväänsä. Tällaisilla miehillä ei kyllä ole testosteronia kropassa yhtään! Miehet eivät naisiaan jaa. Munattomat pojan raakileet joita taitaa kiinnostaa se toisen jätkän kyrpä enemmän kuin oma kumppani on sitten asia erikseen....

M31

Täytyisikö naisten sitten jakaa miehensä?

Monet miehet haaveilevat kahdesta naisesta, mutta ajattelevatko he asiaa sitten naisen kannalta samoin kuin omaltaan? Naista ei passaa jakaa mutta itsensä saa..

Mikäs siinä, ajatus omasta miehestäni ja toisesta miehestä olisi mukava, kuin myös ajatus itsestäni, omasta miehestäni ja toisesta naisesta, mutta se kaatuu sitten siihen ettei kumpikaan tunnu loppujen lopuksi hyvältä toisesta.

Minä haluan pitää mieheni itselläni, en halua oikeasti nähdä hänen panevan jotain muuta kuin minua, vaikka ajatus on kiihottava ja se, että saisin itsekin olla toisen naisen kanssa.

Mieheni on myös samalla aaltopituudella, ei hänkään haluaisi nähdä toisen miehen panevan minua, vaan haluaa että olen vain hänen.

Kahden miehen kanssa olen ollut, kavereita enkä koskaan ole seurustellut kummankaan kanssa. Toinen kyllä jälkikäteen halusi minun kanssani enemmänkin kuin satunnaista värkkäystä..

Eli loppujen lopuksi omaa miestä en jakaisi vaikka kuinka itse tahtoisin toisen naisen olevan mukana. Tämä täytyy unohtaa tai jos joskus suhde sattuu loppumaan niin hoitaa ihan yhden iltaisen miehen kanssa tms, mutta ei oman miehen.

Vierailija
8/12 |
22.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi, hän haluaisi olla miehen kanssa kahdestaan.

Vierailija
9/12 |
23.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo. Ja voithan varmistaa kysymällä miksi mies haluaisi 3. miehen pyöräksi.

Minä avokkaani kanssa fantasioimme usein erilaisista vaihtoehdoista, minä en ole homo, en Bi, vaan se kiihottaisi nähdä hänen nauttivan vaikka samaan aikaan kun minulla on tämän miehen vaimoke käsittelyssäni.

M50v.

Vierailija
10/12 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miellän itseni perusheteroksi, mutta näissä kolmenleikeissä mieluusti olenkin "apumiehenä" tai tarkkailijana.

Aluksi olin viereisessä huonessa kun he rakastelivat, mutta nykyisin minusta on ihan mutkatonta osallistua myös esileikkeihin. Minusta vaan se, että vaimo harrastaa seksiä myös toisen miehen kanssa on kiihottavaa. En minä seksiä miehn kanssa halua. sitä olen kyllä miettinyt, että meneekö enää ihan heteron normiin, että nuolen toisen miehen spermaa vaimoni pimpsasta. Mutta hyvin kiihottavaa se on tuottaa lopuksi sitten vaimolle orgasmi.

Vierailija
11/12 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää katsoa vaimoa toisen kanssa

Vierailija
12/12 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi vähän vahingossa...

Ratsastin mieheni päällä normaalisti makuuhuoneen sängyssä, kunnes huomasin jonkin märän ja kostean takapuolessani - meidän scheefer-koiramme oli tullut nuuhkimaan ja nuolemaan paljasta takapuoltani, kaiken lisäksi innostui hyppäämään päälleni ja yritti sihdata sinne...

Loppui meillä sessio nopeasti siihen.

Meni kyllä vähän off-topiciksi, mutta oli pakko mainita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän