Onko pitkähiuksiset naiset
kauniimpia ja haluttavampia?
Minulla aina ollut pitkät hiukset ja nyk.mieheni haluaisi että leikkaisin ne lyhyiksi, koska hänestä ne seksikkäät, kun niska paljaana.
Kommentit (13)
kauniimpia ja haluttavampia? Minulla aina ollut pitkät hiukset ja nyk.mieheni haluaisi että leikkaisin ne lyhyiksi, koska hänestä ne seksikkäät, kun niska paljaana.
Pitkät hiukset saa kauniimmiksi ja haluttavammiksi. Laita nuttura tai sido hiukset muuten ylös, niin miehesi saa nähdä niskan. Jos hiukset on joka arki pitkänä, saattaa miehesi kyllästyä pitempiin ja luulla tykkäävänsä vain lyhyistä, mutta lyhyissä ei ole kuin se yksi leikattu kampaus.
haluaa alistaa naisen itselleen myös tuolla tavalla. käsketään leikkaamaan hiukset, ettei nainen näytä haluttavalta muiden miesten silmissä..
haluaa alistaa naisen itselleen myös tuolla tavalla. käsketään leikkaamaan hiukset, ettei nainen näytä haluttavalta muiden miesten silmissä..
Tässä on kyllä totuutta. Ehdottomasti tee AP niinkuin sinä itse haluat, elä miehen sanomisen mukaan. Minäkin kyllä pidän pitkähiuksisiä naisia seksikkäänpänä.
M34
Heippa,aikoinaan vaimoni ex poikakaveri olisi juuri tuon takia halunut että hiukset leikataan, Että hän ei olisi ollut toisille miehille seksikäs, sairasta. Ja minun mielestäni pitkähiuksiset naiset ovat kauniita ja seksikkään näköisiä. M45.
tykkää pitkistä hiuksista enemmän.
Ja pitkät tosiaan saa kiinni ja niskan sillälailla näkyviin :)
Älä leikkaa jos et itse halua.
Tosin pitkät hiukset pitää olla paksut ja hyvin hoidetut, jos on sellanen ohut lirutukka niin sitten on kyllä hyvään malliin leikattuna varmasti kauniimpi ja seksikkäämpi.
halua, että leikkautan pitkät paksut hiukseni, vaikka itse sitä välillä mietin.
pitkiin hiuksiin loput mällit sladdista, kun on ensin stritannut öögaan.
Minulla oli pitkät hiukset mutta leikkasin ne lyhyiksi. Näin on paljon parempi, omasta mielestä ja miehetkin tuntuvat tykkäävän. Pitkät hiukseni olivat ohuet eivätkä niin sopineet kasvoihini. Nykyinen lyhyt kampaus saa huomion jotenkin enemmän tuikkiviin silmiin ja kasvonpiirteetkin ovat kauniimmat ja sirommat. Minusta kasvoni ovat nyt sirommat, naisellisemmat, ilmeekkäämät ja paras kohta (silmät) korostuvat enemmän. Hikset itsessään saattoivta olla seksikkäämmät ennen, mutta minusta kasvojen parannus oli sen arvoista.
Minustakin pitkät, tuuheat ja hiukan kihartuvat hiukset ovat naisella kauniit, seksikkäimmät mahdolliset. Pelkästään pitkät mutta ohuet, huonokuntoiset tai nyrsityn oloiset eivät ole mitenkään seksikkäät. Eikä kaikkien kasvoille sovi sama hiusmalli. Me vastaajat emme ole nähneet sinua, miehesi on, joten luottaisin enemmän hänen mielipiteeseensä. Kokeile vaikka parilla erilaisella peruukilla, miltä ne saavat sinut näyttämään?
Mutta tämä vain naisen näkökanta. En sitten tiedä onko miehille pituus ratkaisevin?
Miehen maku hiusten pituudesta on yksi alistamisen muoto.
Eipä ole yksikään nainen hiusten pituuden takia seksittänyt, mutta varmaan jollekin tuollakin on merkitystä.
Pääasia hiusten pituudessa on, että se on luonnollinen ja sopii naiselle ja nainen on TYYTYVÄINEN siihen.
Odotan edelleen sitä aikaa, että vaimo edes joskus olisi täydellisen tyytyväinen hiuksiinsa. Ne on aina liian pitkät tai lyhyet yms.
Ja vaihtelukin virkistää. Välillä on kiva, että voi niskaa hyväillä ja välillä sitten pitempi on kiva.
Hyväily onnistuu vaikka on pitkät hiukset. Ei pidä olla uusavuton ;)
Toki usealle naiselle sopii myös lyhyet hiukset todella hyvin ja jokainen tekee omilla hiuksilla mitä haluaa..
Sitä en hyväksy, että toinen käskee/määrää leikkaamaan hiukset..
Eräs ystäväni leikkautti hiukset lyhyeksi mentyään naimisiin. Totesi ovat käytännöllisemmät eikä hänen kuulema enää tarvinut hurmata ketään pitkillä hiuksilla.
Pitkät hiukset ei tee naisesta automaattisesti seksikkäämpää/kauniimpaa. Kokonaisuus ratkaisee!!
Mulla taitaa muutenkin olla omituinen mies, koska hänen mielestään lyhyemmät on kauniimmat (yleensä) ja pitkät tylsät/tavalliset. Yleensä sellaset vähän juntimmat miehet tykkää pitkistä hiuksista...
Kyllä moni mies tykkää pitkähiuksisista naisista.