Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan olla Facebookissa! Antakaa minun olla siellä!

Vierailija
12.11.2010 |

Te, jotka ette siellä ole, älkää tulko kertomaan minulle "totuuksia" siitä. Olen siellä, tiedän oikeat totuudet.

Samoin minä annan teidän olla ihan rauhassa kuulumatta facebookiin.

KIITOS!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkin varmasti annat muiden olla kuulumatta? Et joka kerta tavatessa tivaa, että etkö vieläkään ole siellä ja pyörittele silmiäsi? Et tiedä "totuuksia" siitä, kuinka jälkeenjääneitä facebookiin kuulumattomat ovat?

Vierailija
2/2 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka ette siellä ole, älkää tulko kertomaan minulle "totuuksia" siitä. Olen siellä, tiedän oikeat totuudet. Samoin minä annan teidän olla ihan rauhassa kuulumatta facebookiin. KIITOS!

Ihan sama juttu. Mulle on yks v*tun hailee kuuluuko joku sinne vai ei, mutta ärsyttää nuo kommentit, kuinka joillain sentään on "selkärankaa" olla liittymättä, oikeat ystävät pitävät yhteyttä myös muutoin (joo niin pitävät, mutta onko etanakirje sitten parempi kuin puhelu, miksi Fb on kaikista huonoin yhteydenpitokonsti muiden muassa?!), eivät alennu Faceen, siellä vaan piilohaukutaan ja kyräillään ja ihmiset jakavat koko elämänsä siellä... Blaa blaa. Olen siellä ja siellä pysyn, vaikka kuinka tuomitsette wt-väeksi.

Mut hetkinen... Mähän olen just sitä! :) Köyhä yh, joten olen kuin kotonani siellä. ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla