Liian löysä?
Mies tykkää aivan valtavasti kun otan häneltä suihin. Tahtoisi sitä aina vaan. Varsinainen yhdyntä on harvinaista, missä vika?
Kommentit (15)
llut puristella munaa pimpilläsi? Se tuntuu taivaalliselta. Jos emättimesi lihakset ovat heikot, niitä kannattaa treenata jo siksikin, että saat voimakkaampia orgasmeja.
Jos emättimesi lihakset ovat heikot, niitä kannattaa treenata jo siksikin, että saat voimakkaampia orgasmeja.
Aika hankkia geishakuulat?
Heippa voi se noinkin olla, esitin vaimolleni asian ja naurukshan se meni. Hän vastasi että hommaa mulle keilapalloja, että sikäli.
esitin vaimolleni asian ja naurukshan se meni. Hän vastasi että hommaa mulle keilapalloja, että sikäli.
Toivottavasti ei ihan tosissaan ollut (mahtuvuuden puolesta), mutta hauskasti sanottu. :)
Jos tuntuu liian löysältä niin kannattaa ottaa mukaan pehmeä dildo. Testatta on, ja molemmat tykätään kun samaan aikaan työntää dildon ja munan sisään.
Heippa, onko teillä liukkaria mukana?. Tuo saattaa vaimoltasikin tuntua hyvältä, mutta eikö siinä ole se vaara että dildo luiskahtaa kokonaan pilluun?.
Jos tuntuu liian löysältä niin kannattaa ottaa mukaan pehmeä dildo. Testatta on, ja molemmat tykätään kun samaan aikaan työntää dildon ja munan sisään.
miten johonki voi mahtua noin paljon tavaraa ilman kipua!!??synnytys erikseen tietty...
miten johonki voi mahtua noin paljon tavaraa ilman kipua!!??synnytys erikseen tietty...
[/quote]
[/quote]
No eikö tässä ketjussa puhuttu siitä jos on sen kokoinen, ettei pelkkä penis tunnu riittävän. Ei sinne pidä lähteä tunkemaan yhtään enempää kuin mikä tuntuu hyvälle. Liian tyhjän tilan voi täyttää vaikka sormella, meillä toimii dildo.
Mutta tuo eikö se tosiaan karata vai pidätkö kiinni ja missä asennossa nussitte?.
eikä löydy enää ikinä. Eli ei mielellään kovin kalliita dildoja hukata.
Mutta tuo eikö se tosiaan karata vai pidätkö kiinni ja missä asennossa nussitte?.
No eipä se ole koskaan karanntu.
Se johtuu siitä kun se tekee niin taivaallisen hyvää! Toi on parasta mitä kukaan voi miehelleen antaa. Kunpa munkin eukko...
Vastasit jo itse. Pillusi on lortto.