Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka hyvnnäköinen olet suhteessa muihin ikäisiisi?

Vierailija
11.11.2010 |

Asteikolla 1 -10 ja miksi?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lihonut muodottomaksi, mutta ei kroppa missään hyvässä kunnossa ole. Kasvonpiirteet eivät ole mitkään erityiset, mutta panostan sillä tavalla ulkonäköön, että pukeudun tyylikkäästi ja käyn säännöllisesti kampaajalla. Olen aina huoliteltu ja hiukset on aina laitettu.

Vierailija
2/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (kuulemma!) kaunis, hyväihoinen ja muita 33-vuotiaita nuoremman näköinen (kuulemma tämäkin, itse en nyt sitä niin osaa katsoa, paitsi joistain kuvista ehkä voin bongata), ihmiset veikkaavat säännöllisesti iäkseni (vaikkei ole tapana arvuutella :D mutta silloin kun tulee puheeksi) n. 26.

Sitten taas kroppa on melko muodokas (ei lihava), en urheile kuin lenkkeilyn muodossa, mutta vaatteilla saan ylimääräiset hyvin peittoon eikä ole kuitenkaan hirveästi vatsaa tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se erään tutkimuksen mukaan jotensakin niin, että noin 80 prosenttia ihmisistä on omasta mielestään paremman näköisiä kuin muiden mielestä...

Vierailija
4/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja nuoren näköinen ikäisekseni. Täytän 30v ja monesti luullaan vähän päälle 20v.

Vierailija
5/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän babyface joten yleensä minua pidetään ikäistäni (37 v.) nuorempana. Kroppa on kohtalainen, vähän löysä mutta monilla paljon löysempi. Nuorena hävetti rinnaton ja muodoton kroppa mutta huomaan että tässä iässä se on enemmänkin eduksi (ne tutut jotka teini-iässä olivat hyvännäköisiä ja vartaloltaan naisellisia eivät tässä iässä enää käytä hihattomia paitoja kesälläkään).

Vierailija
6/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen siis 25, ja näen vaivaa ulkonäköni eteen,siis meikkaan ja pukeudun hyvin,lisäksi liikun paljon ja yritän syödä mahdollisimman terveellisesti..olen todella hoikka ja kauniskin...on tuo mieheni onnekas kun minut sai! ;) ja itse onnellinen todella komeasta ukosta! :) ja yhteisestä suloisesta lapsesta.

Vierailija
7/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse tunnen itseni aika räjähtäneen näköiseksi ja ehkä ikäistäni vanhemman näköiseksi.

Mulla ei ole viime vuosina ollut rahaa eikä motivaatiota huolehtia itsestäni. Ja se taitaa näkyä.

6

Vierailija
8/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ehkä itserakkaalta, mutta kuitenkin :)

olen 37v, kukaan ei ole koskaan uskonut iäkseni edes päälle 30, yleensä veikkaavat n. 10-12 vuotta nuoremmaksi.

Miksi?

Ehkä siksi, että olen kasvoitani hyvin säilynyt, ei vielä edes silmien ympärillä ole juonteita, saati sitten otsassa, suupielissä, ei missään...ihoni on paremman näköinen kuin monen alle kolmekymppisen, joilla saattaa olla jo kunnon otsarypyt.

Kroppani pidän kunnossa, käyn salilla tekemässä koko kropan kattavan treenin kolme kertaa viikossa, kolmena päivänä viikossa juoksen 5, 8 tai 10 kilometriä, fiiliksestä riippuen :)

Ja kyllä, olen myös omasta mielestäni hyvännäköinen, sekä ikäisekseni usean lapsen äidiksi hyvin säilynyt.

Olkoon sitten itserakkautta, mitä vaan :)

Vierailija
9/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mieheni mielestä täysi 10 ja omastakin ihan mukiinmenevä. Mitä sitten todellisuudessa, niin ihan sama :-D

Vierailija
10/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa numeroa antaa mutta kasvot ikäisiäni paremmassa kunnossa ja nätiksikin saan itseni vaikken nyt päitä käännä. Kroppa taas on huonommassa kunnossa. Jos bikineissä pitäisi rivissä seistä niin en tiedä voisiko mikään enää paljoa huonommin olla.

Vierailija
11/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa ehkä itserakkaalta, mutta kuitenkin :) olen 37v, kukaan ei ole koskaan uskonut iäkseni edes päälle 30, yleensä veikkaavat n. 10-12 vuotta nuoremmaksi. Miksi? Ehkä siksi, että olen kasvoitani hyvin säilynyt, ei vielä edes silmien ympärillä ole juonteita, saati sitten otsassa, suupielissä, ei missään...ihoni on paremman näköinen kuin monen alle kolmekymppisen, joilla saattaa olla jo kunnon otsarypyt. Kroppani pidän kunnossa, käyn salilla tekemässä koko kropan kattavan treenin kolme kertaa viikossa, kolmena päivänä viikossa juoksen 5, 8 tai 10 kilometriä, fiiliksestä riippuen :) Ja kyllä, olen myös omasta mielestäni hyvännäköinen, sekä ikäisekseni usean lapsen äidiksi hyvin säilynyt. Olkoon sitten itserakkautta, mitä vaan :)

mutta hyvä vaan! :D Joku sentäs kokee itsensä kympin arvoiseksi. Ei mun ole ainakaan vaikea uskoa, jonkuhan se kymppikin on oltava ja miksipä sitä ei sais ääneen sanoa.

Vierailija
12/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin luullaan aina nuoremmaksi kuin olen. Lähestyn kolmeakymppiä, mutta minua pidetään usein parikymppisenä. En kuitenkaan todellakaan ole paremman näköinen kuin muut ikäiseni! Olen melko pullea (en siis varsinaisesti lihava) ja kasvoni ovat ihan tavanomaiset. Useimmat muut ikäiseni ovat kauniimpia, huolitellumpia ja laitetumpia kuin minä, ja vaikka näyttävät minua vanhemmilta, ovat kuitenkin paremmannäköisiä.

Vierailija
13/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti olen ikäistäni nuorekkaampi. Veikataan 10 vuotta nuoremmaksi kuin mitä olen.

Vierailija
14/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoikassa kunnossa olen ja naamakin taitaa olla sieltä kaunneimmasta päästä, joten 9-10 :) ei siis valittamista. Ja ikää 30v.

Vierailija
15/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvät hampaat.

Niistähän se hevostenkin ikä katsotaan, joten ihan perusteltua. :)

Vierailija
16/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan nätti, jos meikkaisin ja pukeutuisin kivasti, mutta ei ole aikaa eikä kiinnostusta. Tissit on rumat ja kroppa rupsahtanut.

Vierailija
17/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 20, mutta näytän nuoremmalta ja siitä on toivottavasti hyötyä n. 10 vuoden päästä :D

Vierailija
18/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut ruma, mutta rumuuteni ei mielestäni kuitenkaan ole iän mukana kauheasti lisääntynyt!

Vierailija
19/19 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama rupsahtaneempi kuin monella, mutta kroppa paaaaljon paremmassa kunnossa kuin omille tuntemillani ikäisilläni.