Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa 20 eurosta tuli mulle iso raha?

Vierailija
11.11.2010 |

Voi tätä kurjuutta. vielä vuosia sitten 20e oli raha muiden joukossa, ei mikään iso raha. Nyt on niin tiukkaa, et tuokin on iso summa. tili tulee ja menee. ja sitten kituutetaan. Argg. pitäisi kai pistää elämä remonttiin.

Sitä tekee kuukauden niskalimassa töitä ja sitten itselle ei jää käyttörahaa edes 50 euroa pakollisten menojen jälkeen. Ei tunnu hääppöiseltä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtenä päivänä en ostanut ruokakaupasta muka mitään. paitsi oli lohta ja lihaa. meni 47e. kaksi kassillista ruokaa.

Seuraavalla kerralla ostin aineksia kasvisruokaan. ja tietysti muutakin. Lopulta kanssa 2 kassillista. Rahaa meni vain 24e.

keväällä kun piti lapsen eskariopettajan lahjaan antaa 10e, niin teki oikeasti tiukkaa.

Vierailija
2/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on suurin murhe, että mistä repiä rahat tytön toppahousuihin. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun se puuttuu. Ehkäpä sinullakin?

Olemme periaatteessa hyvätuloisia, mutta koska tällä hetkellä opiskelen päätoimisesti, raha on joka kuukausi tiukalla. On vaikea luopua siitä elintasosta, johon on tottunut!

Vierailija
4/4 |
11.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni soitti (kumpikaan ei ole saanut vielä töitä, irtisanottiin samasta firmasta) ja puhui pitkään ja alusti mua, että ei lainaa mielellään, mutta olisi ihan pakko, että pärjäävät tulevan viikonlopun yli ja lapselle haluaisivat ostaa kunnon ruokaa. Odottelin jotain parin sadan lainapyyntöä, mutta kysyi että voisinko mitenkään lainata 20 euroa. Maksavat maanantaina... Laitoin sen veljen tilille, eikä tarvitse maksaa takaisin.

Mutta selitti niin, että mitä kaikkea tarttee ostaa. Mistä tajusin, että onhan 20 euroa iso raha. Sillä ostaa perheelle ruoat koko viikonlopuksi, jos osaa itse kokata (mä en).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan