Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herätys av.mammat kello on jo kohta 5!

Vierailija
06.11.2010 |

Eli laulua mukaillen lapset herätkää :)

Onhan tää touhu nyt menny ihan heikoksi, kun kukaan ei jaksa koko yötä. Onko kaikilla nyt jo kaamosmasennusta ilmassa, pimeyttä, kosteutta, kolkkoutta ym. Jos vertaa kesään ni ero on ihan huima:)

DIAGNOOSI: Av.mammoilla on paha tähän ja ehkä tuleviinkin kuukausiin liittyvä masis!

Odottelemme siis jään- ja lumenkuningatarta, joka valaisee ja auttaa meitä peittämällä tämän harmauden untuvaisella valkeudellaan:)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rentoutumaan ja välillä tosiaan läppää tuli heitettyä aamuun asti. Tietysti samalla tavalla väännettiin ajatuksia ym. mutta kyllä sen eron huomaa.

Suomalaiset (en yleistä) siis useimmat vaan jotenkin näin pimeyden tullen haluavat hiljaisuutta ja ym. tuumailua ihan itsekseen ja pimeys saa ihmiset väsyneeksi.

Vierailija
2/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua valitat, olen ollut täissä jo monta tuntia, sinä siellä nuuhkit vauvasi persettä ja luulet olevasi urheakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua valitat, olen ollut täissä jo monta tuntia, sinä siellä nuuhkit vauvasi persettä ja luulet olevasi urheakin.

hommaa, mutta ehkä tämä pimeys nyt taas selittää kaiken:) Eli yksi korppi vissii sai joistain siipeensä, tosin en ymmärrä vieläkään mitään:)

Vierailija
4/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse heräsin klo 5, kun pidin vauvalle unikoulua niin hän heräsi nälkään :)

Vierailija
5/5 |
06.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut töissä ja tällä palstalla viimeiset 6tuntia. Revi siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä