Tahallinen riidan haastaminen?
Olemme seurustellut kuukauden verran, emmekä juuri ole kinastelleet tai riidelleet mistään. Joskus ärsyynnymme tai yleensä vain toinen, lähinnä minä. Huomaan, että haastan tahallani riitaa, miksi? Haluanko nähdä toisen rajat vai sen millainen hän suuttuessaan on? Vitsillä olen sanonut, että yritän riidellä sovintoseksi mielessä :) Tekevätkö muut samoin vai onko tämä ihan omituista?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 13:34"]
Suhdehan on vielä täynnä ruusunnuppuja kun on seurusteltu kuukauden. Ei silloin vielä riidellä. Oikeasti en muuten ymmärrä pareja, jotka eivät koskaan riitele pitkissä suhteissa. Meillä on aina ilma niin puhdas tappelun jalkeen. Ehkä tämä on persoonakohtaista.
[/quote]
Meillä ei tosiaan puhdistu. Yleensä kun mies on nimittäin loukannu mua haistattelemalla/haukkumalla taulapääksi/läskipääksi/läskiksi, ja käskemällä vittuun/helvettiin/pois silmistä. Kyl joka riidan jälkeen on vain ollut pahempi mieli. Ei tosiaan mitään hienoa tai yhdistävää riitelys.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 13:34"]
Oikeasti en muuten ymmärrä pareja, jotka eivät koskaan riitele pitkissä suhteissa. Meillä on aina ilma niin puhdas tappelun jalkeen. Ehkä tämä on persoonakohtaista.
[/quote]
Ei meidän ilmaa tarvitse puhdistaa koska se ei likaannu. Ei ole mitään sellaista aihetta mistä pitäisi riidellä. Eikä minusta huutaminen ja riita ole ollenkaan puhdasta, päinvastoin. Riidasta kärsii koko perhe ja siitä tulee paha mieli ja huono ilmapiiri.
Täysin typerää ja turhaa. Kulutat kumppanin henkisiä voimavaroja oman pikkumaisuutesi tähden. Ennemmin tai myöhemmin tämä johtaa eroon.
Suhdehan on vielä täynnä ruusunnuppuja kun on seurusteltu kuukauden. Ei silloin vielä riidellä. Oikeasti en muuten ymmärrä pareja, jotka eivät koskaan riitele pitkissä suhteissa. Meillä on aina ilma niin puhdas tappelun jalkeen. Ehkä tämä on persoonakohtaista.
Ei tosiaan kannata alkaa heti riitelemään, vaikka haluaisi kuinka kokeilla rajoja. Mun mielestä aluksi ei kannata kovin jyrkästi alkaa mielipiteitään jakamaan mistään. Politiikka ja vastaavat aiheet on sit myöhemmin yhdentekeviä, vaik aluksi toisen eriävät mielipiteet ärsyttäisikin.