Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kaivelen nenästäni meheviä räkäpalleroita ja syön ne. Mitä ällöä sinä teet?

Vierailija
23.10.2010 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kuivaan alapääni pesun jälkeen käsipyyhkeeseen.

Vierailija
2/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

verisiä kovia paakkuja. Nypin kaksihaaraisia hiuksia. Haistelen mielelläni omia pieruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en ikinä.

ja joskus menen tekemään leivän ja syön sitten sen käsin.

:D

Vierailija
4/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku luin noita räkäpallon syöntijuuttuja tai kantapään suikaleiden...YÖK!

Vierailija
5/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpulia, oikein tongin antaumuksella, ja sitten tutkin, että mitäs kivaa sieltä kulloinkin löytyy. Mahdolliset klimpit pyyhin sopivan kirjavaan huopaan tai sohvatyynyjen alle. Lisäksi piereskelen, ja nautin touhusta. Saatan nostaa toisen jalan ylös jotta saan ilmavirtaan ekstrapuhtia ja komeaa ääntä. Omat pierut haisevat aina hyvältä. Piereskelen myös salaa, äänettömiä hajuhaittoja: tuhnun päästettyäni kipitän salavihkaa muuanne, jotta minua ei epäiltäisi lähteeksi.

Vierailija
6/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:lla. :(

Vierailija
7/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pistän vielä paremmaksi, kun revin kantapäistä nahkaa ja syön nekin.

Vierailija
8/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän takia en voisi ajatellakaan meneväni mihinkään valheenpaljastusohjelmaan

Vierailija
9/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja kaikille!

Vierailija
10/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisinko kertoa edes? Hmph,anti mennä.

Mie kaivelen pimpsuani ja usein häpykarvoihin on jäänyt valkovuotokökkäreitä, jotka irrottelen sormilla ja pyyhin sohvatyynyyn, tiedän on ällöä

Vierailija
11/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten syön ne veriset räkäpallerot. Nam. Teen tätä usein ajaessani, joten rattiin jää aina sellaista tahmeaa räkä-verikalvoa.

Ponnistan paskaa kovaäänisesti itseäni kannustaen ja kommentoin kakan tulemista erilaisin huudahduksin ja ääntelyin.

Vierailija
12/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mä kaivan kans päivittäin räkää, mut en syö sitä. Pyyhin usein seinään (vuokrakämppä) johonki ylös huomaamattomaan paikkaan. Taikka sitten patteriin tms. Sohvan "alle" saatan myös pyyhkästä. Hyi olkoon. Mies kerran näki ku pyyhkäsin seinään ja sain vähä huutia. Sen jälkeen en oo kyllä niin usein sitä tehnyt.

Vierailija
13/13 |
23.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta ne vetiset räät on ällöjä. kovat kikkareet on kivoja. kaivan niitä kynsillä, pyörittelen palloiksi ja sitten ammun niitä sinne tänne.

mä myös haistelen alushousujani. mun pimpero haisee ihan sellaiselle hyvälle piparille. stringeistä irtoo parhaat hajut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi