kuinka kauan synnytykseen neljäs lapsi ja silti epävarma???
minulla on koko viikon tullut veristä limaa ja tänään oli isompi klöntti limaa veri viirujen kanssa ja sitten vielä olen jo neljä centtiä auki ja sairaalaan ne eivät ota minua sisälle olen ollut jo viikolla kolme kertaa tutkimuksissa ja pari päivää sitten oli jo kipeitä supistuksia kolmen minuutin välein jä silti lähettivät kotia...
Kommentit (12)
synnytyksen käynnistymistä..? Mitä järkeä siinä olisi, jos kerran on tutkittu ja lääkäri on sitä mieltä että kaikki on hyvin ja voit odotella kotona?
Malttia odotukseen, voisit vaikka aloittaa jonkun äidinkielen kurssin odotellessasi.
Minulla oli myös 4:s 4cm auki viikolla 38+2, mutta pääsin vielä vajaaksi viikoksi kotiin jännittämään (joulunajaksi, jolloin mies oli myös kotona). Sitten heti maanantaina sisään ja käynnistettiin, siis viikoilla 39+1.
Minulla oli takana 3 syöksysynnytystä, joten varmaan sen takia ei sitten kuitenkaan uskallettu minua enään yksin kotiin jättää, kun olisi pitänyt noi kolme muutakin lasta vielä saada hoitoon lähdön tullessa. :)
Kyllä sinä vauvan saat ensiyönä!Onnea;)
edelliset lapset on tullut 1t 50min ja 1t 30 min ja viimeksi 50 minuuttia ja olen viikolla 40+4 elikkä olen huolissanin jos ei keretä./AP
edelliset lapset on tullut 1t 50min ja 1t 30 min ja viimeksi 50 minuuttia ja olen viikolla 40+4 elikkä olen huolissanin jos ei keretä./AP
Minulla ei ollut edes noin nopeat.
Terv. 5
Et varmaan sitten kolmannestakaan enään ehtinyt, jos kesti 50min. Tuo 90km matkahan kestää jo kauemmin, eli vaikka olisit heti lähtenyt kun supparit alkoi, eli miten sen kanssa kävi
tulla hätä tapauksessa teille auttamaan?? otappa selvää kotisynnytyksiä tekeviä kätilöistä sillä yleensä synnytys käynnistyy vuorokauden sisään (mulla meni n.12h ku piti lähteä sairaalaan limatulpan irtoamisesta)
alkaa jo pinna palaan jos suoraan sanon synnytänkö lopuksi autoon tien varrelle ja minun pitäisi vielä saada antibioottia ennekuin lapsi syntyy.../AP
Itelläni on limatulppa irronnut ja siitä on mennyt noin viisi tuntia synnytykseen molemmissa raskauksissa. Sairaalaan lähdin pari tuntia limatulpan irtoamisesta eikä yhtään myöhemmin olisi uskaltanut.
ja sitten kun tulin sairaallaan alkoi kovat poltot ja siitä sitten syntyi vauva eli se oli pelkää arvailua sekin mutta oli tuuri sinänsä että lähettiin pienten kipujen takia./AP
niin ihan oikeinhan ne tekivät kun kotiin laittoivat!
Eikä se lapsien lukumäärä siihen synnytyksen alkuun mitenkään vaikuta, tulee kun on tullakseen. Millä viikolla olet?