G: Pitäisikö kannabis laillistaa?
Itse en ole puolesta enkä vastaan.
Katselin tämmöistä ja vaikutti aika mielenkiintoiselta:
http://www.fin-tv.com/the-business-behind-getting-high/the-union-video_…
Olen tatuoitu jätkä!
Kommentit (19)
mutta todistetusti kannabis lisää suuresti riskiä sairastua masennukseen tai joutua psykoosiin. Lisäksi se passivoi ja tylsistyttää. Eli miksi turhaan tehdä tällainen aine helpommin saatavaksi?
mutta todistetusti kannabis lisää suuresti riskiä sairastua masennukseen tai joutua psykoosiin. Lisäksi se passivoi ja tylsistyttää. Eli miksi turhaan tehdä tällainen aine helpommin saatavaksi?
Eli ei.
käytettyäni kannabista 4kk päivittäin kävi näin. Toivuin kuukaudessa.
Käytettyäni alkoholia viikon kävi näin. En toipunut koskaan. Viina on parasta huumetta, ja mikään nousu ei vie alkoholia korkeammalle.
Valtiovalta hyysää alkoholisteja, repii ökyverot alkoholista, jahtaa muutamaa pössyttelijää kuin suurrikollisia. Ei tässä ole mitään järkeä. Nuoret tuhoaa aivonsa ryyppäämällä 12v alkaen joten ne on kyllä helppoja alamaisia kun ei osaa ajatella itse asioita ollenkaan.
Niin kauan kun alkoholia tuputetaan jokaisessa ruokakaupassa, ravintolassa, urheilutapahtumassa ja hotellissa, minä pidän valtiovaltaa itseään huumediilerinä. Meidät ehdollistetaan lapsesta asti siihen että vain viikonloppuna voi nauttia elämästä ja vielä sanotaan että ilo ilman viinaa on teeskentelyä. Tästä lapsemme saavat arvopohjansa. Mutta alkoholihan on polttoaine, ainoa jaksamisen syy. Näinhän varmaankin ajatellaan? Meidät on niin ehdollistettu niin. Nuoret ei enää tiedä miten pitää hauskaa selvinpäin eivätkä varmasti uskalla aikuisinakaan niin tehdä kun ei ole suojaavaa, turruttavaa kemikaalia elimistössä.
Kannabis voisi olla lääkeaine
Alkoholi on puhdistusaine, polttoaine
Tupakka on vaan turhaa ja typerää
Herätkää! Kaapataan valta yhteiskunnalta joka rappeuttaa lapsemme. Samassa rytinässä kyllä kielletään uskonnotkin, jotka ovat aivopesun ja vapaan ajattelun esteitä.
Miksi ei?
vaikka en linkkiäs avannutkaan
Olen tatuoitu jätkä!
tuttavallisesti
ja se ei todellakaan sovi kaikille; kaverin lapsi on psykoosissa ja sitä en halua omille läheisilleni
järjestäytynyttä rikollisuutta siltä osin, nythän jokainen kannabista laittomasti ostava kannattaa omalla käytöksellään järjestäytynyttä rikollisuutta, ihmiskauppaa jne. joka liittyy rikolliseen bisnekseen.
pitäisi laillistaa kun tupakointikin halutaan kieltää?
Seuraavana kieltolistalla on alkoholi.
Joten suuntaus ei todellakaan ole sen mukainen, että yhteiskunta sallisi uusien haitallisten päihteiden käytön.
*kohentelee kasveja olohuoneen ikkunalla*
Myös tupakointi pitäisi lailla kieltää ja mieluiten teloittaa kaikki lakia rikkovat.
Itse en käytä mutta tiedän käyttäjiä.
Lääkekäyttö on mielestäni ok, mutta muuten en kannabista(kaan) hyväksy. Liian läheltä nähnyt erittäin ikäviä seurauksia kannabiksen käryttelystä ("johon ei koskaan voi jäädä koukkuun, ja porttiteoriakin on ihan p*skaa")
Vaikka kannabiksen käyttö ei aikuisille olisikaan kauhean epäterveellinen tapa, on se nuorille aivan eri asia. Kehittyville aivoille kannabis voi tehdä pahojakin tuhoja, joista voi olla pahojakin haittoja aikuisiällä. Ei siis mielestäni ole järkevää laillistaa kannabista, koska myös nuoret sitä silloin saa (kuten nykyään alkoholia ja tupakkaa) ja tietämättään voivat aiheuttaa pahojakin ongelmia omalle kehotykselleen!
Olen tatuoitu jätkä!