Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaako kukaan muu näitä aikaisia aamuheräämisiä

Vierailija
20.10.2010 |

Joudun heräämään 5.40, että ehdin syömään ja viemään lapsen hoitoon.

Joka hitsin arkiaamu olen aivan poikki, illatkin menevät puolivaloilla. Olen todella, todella aamu-uninen, jolle on vaikeaa herätä ennen kymmentä.

Ei auta, vaikka menisi nukkumaan heti lasten jälkeen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieluummin kuitenkin niin, kuin nukkuisin vähän myöhempään ja sitä myöten olisin myöhempään töissä. Kyllä se siitä, kun vaan nousee eikä jää kärvistelemään heräämisen kauheutta. :)

Sitäpaitsi, mä joudun herätä klo 5 ja heti ensi töikseni käyttämään koiran aamulenkillä että ehdin viedä lapsen hoitoon ja 7:ksi töihin, että revi siitä... :D

Oisko sellaisesta kirkasvaloherätyksestä sulle hyötyä, jos olet kovin aamu-uninen?

Vierailija
2/5 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän sääliksi käy lapsia, jotka joutuvat aikasin heräämään

meillä ainakin lapsi herää ihan hyvin klo 6, paljon luontevammin käy kuin itseltäni... Viikonloppuisinkin herää yleensä klo 7, joten ei taida kärsiä, kiitos huolenpidosta. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän sääliksi käy lapsia, jotka joutuvat aikasin heräämään

anteeksi että mua naurattaa, varsinkin kun olen kirjoittajan kanssa samaa mieltä, jos lapset ovat hyvin nukkuvia.

t. äiti joka maksaisi paljon siitä että lapsi nukkuisi yli klo 6 oli kotihoidettu tai ei

Vierailija
4/5 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki aamut ihan tuskaa myös. On olleet aina, jo kouluaikoina. Joitakin ihmisiä ei vaan voi pakottaa täysin itselleen luonnottomaan rytmiin. Niinpä mä oon päättänytkin vaihtaa takas vuorotöihin , kun tää 8-16 ei vaan mulle sovi. Vuorotöissä mulla ei oo jaksamisen kanssa mitään ongelmia, kun ei tarvi joka aamu nousta ennen kukon pieremää.

Vierailija
5/5 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, käy sääliksi lapsiani, mutta minkä teet...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi