Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keharit hyperseksuaalisia..?

Vierailija
20.10.2010 |

Tuli tuosta uimahallikeskustelusta mieleen.

Aika ällöä.. hyhhyh. Luulisi, että keharin vanhempi pitäisi lapsensa pois moisista tilanteista, kuka nyt haluaa nähdä muna tanassa olevaa keharia kun on suihkussa?!

Ovatko keharit myös alttiimpia raiskaamaan, jos muna tanassa muutenkin tuijottavat naisia tai tyttöjä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tällaisella keharilla mielestäni ei ole mitään asiaa uimahalliin.

Mutta kyllä osa vanhemmista on niin idiootteja, että antaisivat keharinsa runkatakin siellä uimahallissa.

Vierailija
2/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kehitysvammaisen miehen aivot toimivat samoin kuin "normaalinkin" eli kun näkee naisia, niin kiihottuu. Mutta eivät kehitysvammaiset ole mielestäni mitenkään hyperseksuaalisia, päinvastoin monelle ainakin naiselle syötetään hormonilääkkeitä jotka laimentavat haluja ja estävät samalla kuukautiset ja toimivat ehkäisynä ettei satu vahinkoja jos harrastaakin seksiä. Minsuta tämä ei aina ole oikein ihmisarvon mukaista. Jotkut laitosvanhukset kyllä taas voivat olla hyperseksuaalisia, varsinkin dementoituneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän kylillä liikkuu isokokoinen mies, joka on henkisesti ehkä 5-vuotiaan tasolla.

Kerran kävi mua käsipuolesta kiinni kun olin vaunulenkillä, vaikka mies oli mukana.

Vierailija
4/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne rajoitteet, mitkä terveellä ihmisellä sääntelevät käyttäytymistä, puuttuvat.

Vierailija
5/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ns. normaaleilla. Lapsellisempi tapa. Kädestä tarttuminen ei välttämättä tarkoita mitään pahaa, hän haluaa vain olla ystäväsi. Kehitysvammaisiin kannattaa tutustua, ei pelätä heitä. Heidän kanssaan elämä voi olla monin verroin rikkaampaa.

meidän kylillä liikkuu isokokoinen mies, joka on henkisesti ehkä 5-vuotiaan tasolla. Kerran kävi mua käsipuolesta kiinni kun olin vaunulenkillä, vaikka mies oli mukana.

Vierailija
6/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse todistin juuri eilen linja-autoa odottaessa kun nuorehko kehitysvammainen pari suuteli ja kopeloi toisiaan ihan keskellä katua. Ei ollut ensimmäinen kerta kun olen vastaavaa nähnyt.

Hoitolaitoksissa työskenteleviltä olen kuullut ties mitä tarinoita.

Vierailija
7/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ns. normaaleilla. Lapsellisempi tapa. Kädestä tarttuminen ei välttämättä tarkoita mitään pahaa, hän haluaa vain olla ystäväsi. Kehitysvammaisiin kannattaa tutustua, ei pelätä heitä. Heidän kanssaan elämä voi olla monin verroin rikkaampaa.

meidän kylillä liikkuu isokokoinen mies, joka on henkisesti ehkä 5-vuotiaan tasolla. Kerran kävi mua käsipuolesta kiinni kun olin vaunulenkillä, vaikka mies oli mukana.

miten niin rikkaampaa, js ihminen on viisivuotiaan tasolla? Ei kiinnosta, sori vaan. Pysyn kaukana moisista ihmisistä enkä salli lastenikaan olla missään yhteydessä kehitysvammaisiin.

Vierailija
8/8 |
20.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin rikkaampaa, js ihminen on viisivuotiaan tasolla? Ei kiinnosta, sori vaan. Pysyn kaukana moisista ihmisistä enkä salli lastenikaan olla missään yhteydessä kehitysvammaisiin.

Ei kaikki kehitysvammaiset ole vaarallisia, yliseksuaalisia tms.

Näillä ihmisillä vaan on vamma joka rajoittaa heidän elämäänsä eri asteisesti sen verran, etteivät kaikki pysty elämään normaalia elämää vaan tarvitsevat laitospaikan. Riippuen kehitysvammasta monet elelevät ihan yksikseenkin.