Oulussa 20 auton ketjukolari
Pääkaupunkiseudun mittakaavassa se tarkoittaisi 100 auton ketjukolaria...
Kommentit (15)
Mua ei kiinnosta mikään mitä tapahtuu Kehä III ulkopuolella. Maalaiset menkää muualle.
eikä sitä, että teitä ei böndellä suolata jnejne. Pelkkää ajotaitoa ja sitä että paniikkihan siitä tulee jos on enemmän kuin kolme autoa tienpätkällä.
Mua ei kiinnosta mikään mitä tapahtuu Kehä III ulkopuolella. Maalaiset menkää muualle.
Helsinki on jotain suurta ja ihmeellistä ;D
ettei etelän väki osaa ajaa mutta osataan sitä näköjään siellä pohjoisessakin... ;)
Ei tosi; itse olen sitä mieltä ettei paikkakunnalla ole väliä vaan sillä millainen tyyppi istuu ratin takana. Näitä ajotaidottomia "h*lvettiin-turvavälit-mitään-ei-ikinä-ole-sattunut"-idiootteja on levinnyt tasaisesti ympäri Suomea.
ettei etelän väki osaa ajaa mutta osataan sitä näköjään siellä pohjoisessakin... ;)
Autoja oli 17 ja täähän tapahtui jo aamulla, ei siis enää mikään uusi juttu.
olleet tänä aamuna koulussa kahdeksalta...
Sori, syyslomat loppu täällä jo ja lapset on jo, olleet tänä aamuna koulussa kahdeksalta...
Ja toisilla ei ole vielä edes alkanut (esim Hyvinkäällä ja Nurmijärvellä)
Huomasin töihin pyöräillessäni, että moottoritiellä oli ruuhka (mitä täällä maalla Oulussa ei tietenkään normaalisti ole, vaikka ajammekin traktoreilla), joten kolarihan siellä.
Mutta mikä lie syynä, jos lämmintä kuutisen astetta ja näkyvyys normaali. No se oli varmaan joku tyrnäväläinen, joka oli lähtenyt kylältään väärää suuntaa ajamaan, ja koska täällä maalla ei ole liikennettä, oli kolari tapahtunut moottoritiellä vasta n. 30 kilometrin päässä.
Kaupunkilaiset polkee täällä pyörällä!
Tie onnettomuuspaikalla oli kostea, mutta lämpötila on plussan puolella.
Poliisin mukaan kuljettavat olivat ajokortin omistavia, selvin päin liikkeellä olleita työmatkalaisia. Poliisi tutkii tapahtumia seitsemänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Tie onnettomuuspaikalla oli kostea, mutta lämpötila on plussan puolella.
Poliisin mukaan kuljettavat olivat ajokortin omistavia, selvin päin liikkeellä olleita työmatkalaisia. Poliisi tutkii tapahtumia seitsemänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
oululaisten ajotaidosta. Ei kauheasti mairittele....
autoja oli 17 peräkkäin rutussa.