Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö LAPSENI EROTA KIRKOSTA

Vierailija
18.10.2010 |

Nyt kun tuo tasa-arvo on vain sanahelinää niin olen miettinyt että eroan kirkosta tueksi sateenkaariperheille. Kun vanhemmat eroavat kirkosta niin lapsikin joutuu eroamaan.

Eikös se olisi lapsellekin parempi niin, voisi itse liittyä tai olla liittymättä kun ajattelee itse asioita?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi voi kuulua kirkkoon vaikka vanhemmat eivät kuuluisi.

Vierailija
2/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää automaattisesti jos/kun vanhemmat eroaa ev.lut. kirkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sateenkaariperheiden tuoeksi ja lapsemme jäi silti kirkkoon kuuluvaksi.

Vierailija
4/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kande koska sillo ei saa kirkko häit ja enään ei saa jumalan taivaaseen mennä kun kuolee

Vierailija
5/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen erosta pitää erikseen ilmoittaa. Yli 12-vuotiaan pitää itse ilmoittaa halustaan erota kirkosta. Alle 12-vuotiaan kohdalla riittää, että vanhemmat ilmoittavat hänen eroavan kirkosta.

Vierailija
6/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en missään vaiheessa ole lakannuty uskomasta Jumalaan joten uskon pääseväni myös taivaaseen. EN vain halua kuulua tällaiseen kirkkoon joka ei hyväksy ihmisiä tasavertaisina.

Vierailija
7/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää kirkkoon jos se ei ole vanhempien uskonto?

Miksi lapselle ei annet amahdollisuutta päättää itse kun tajuaa asioita? Miksi lapsikaste on niin tärkeä?

Vierailija
8/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mun mielest kirkost ei sais erota, koska kirkko avartaa ja oikeesti auttaa ihmisiä, sit ne myös tukee kaikkii perheitä ja mä ainakin haluun päästä taivaasee!! kuka ei? mun lapsi pysyy kirkossa aina ja loppuun asti kuten minäki!

Vierailija
9/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkon jäsenyydellä taivaaseen.

Vierailija
10/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään tae taivaaseen pääsystä. Kyllä sitä uskoa Jumalaan pitää olla!

Vierailija
11/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme täysin tapakristittyjä, mutta kuitenkin ehdottomasti kristittyjä. Homoja ja sateenkaariperheitä on ystäväpiirissä useita.

Vierailija
12/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita uskosta eroamista. Minusta on typerää, että kirkko on hiljaa kun sen pitäisi ottaa kantaa. Usko ja srk pysyy ilman kirkon jäsenyyttä, voi jopa vahvistua kun pitää miettiä miksi olisi kirkossa.

Vierailija
13/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen pitäisi päristellä urkujen tahtiin alttarilla juoden ES

Vierailija
14/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se yksi Mister gay Finland ajatteli harvinaisen kypsästi, kun oli liittynyt kirkkoon ja ryhtynyt kirkollisvaaliehdokkaaksi, toisin kuin suurin osa täällä.

Vierailija
15/15 |
18.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kertoi kuinka vaikeaa on muuttaa kirkkoa sisältäpäin. Asiat vaiennetaan ja ei oteta kantaa ja aloitteet jäävät toteutumatta.

Miksi tukea sadoilla euroilla kirkkoa, joka syrjii tai vaikenee kun pitäisi puolustaa jäseniä?

Samalla rahalla tukee useita ihmisä vaikka KIVA-organisaation kautta pienlainoin.