Nimikointinauhoista!
Oletteko kiinnittäneet kudotut nimikointinauhat vaatteisiin silittämällä ja ompelemalla vai niillä taggit-nastoilla? Nastat kuulostaa ihanan helpoilta, kannattaako niitä tilata?
Löytyykö näitä nimikointinauhoja muualta kuin tuolta www.euroteam.fi?
Kiitoksia vinkeistä!
Kommentit (4)
ja olen ommellut itse takkeihin, housuihin, unileluun ja vaikka mihin.
Nauhat saa nypittyä pois, kun laittaa tavarat kiertoon. Mua ainakin ärsyttää vieraat nimet pesulapuissa.
merkitse.fi-kaupasta. Olen ommellut kaikki parilla pistolla kiinni vaatteisiin, se on mielestäni helpointa. Ja sitten sen nimilapun saa helposti irti.
Kaverini lapsella on noita taggitteja, mielestäni vähän inhottavan tuntuisia vaatteissa, ainakin sisävaatteissa. Ulkovaatteissa varmaan hyviä ja käteviä, mutta olen miettinyt että jättävätkö pahan reiän kankaaseen?
kudottuja nauhoja ja taggiteja. Olen merkinnyt niillä kaikki vaatteet. Helppoa ja kätevää, kun en viitsi ommella sitä "pariakaan pistoa". :)
olen ihan tyytyväinen niihin. En ostanut taggitteja, vaan ompelin nauhat niihin muutamiin villasukkiin ja vanttuisiin, mihin niitä käytin. Silittää sai muistaakseni vain puuvillakankaaseen. Muihin vaatteisiin en käyttänyt nauhoja, vaan kirjoitin nimen pesulappuun vedenkestävällä vaatteidenmerkkaustussilla, se oli ylivoimaisesti helpoin merkkaustapa. Tussi on myös hyvin pysynyt 40-60 asteen pesuissa.