Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mielestäni laihat naiset = rumia.

Vierailija
14.10.2010 |

Myös reilusti ylipainoiset ovat rumia, mutta mieluummin vähän ylipainoa kuin reilusti alipainoa. Vain oma mielipiteeni...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tosilaiha nainen, ei näytä naiselta, vaan nälkiintyneeltä mieheltä, kun ei ole persettä, ei tissiä, luut paistaa naamasta ja kyljistä. Bmi 21-24 paras mielestäni, ja tietenkin pitää olla muotoja.

Vierailija
2/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodokkaat naiset ovat kauniita. Suurin osa miehistä myös tykkää! Ennemmin hieman pyöreä ja muodokas kuin laiha ja "hevosmainen"!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvemmin ne muodot on just oikeilla kohilla

Vierailija
4/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein muotisuunnittelijat ovat homomiehiä, ja heitä viehättää miesmäinen androgyynikroppa. Harva valtaväestöstä pitää malleja(näitä huippumalleja) kauniina, eri asia, jos on tavallinen malli, he saavat olla normaalikokoisia :) Toki jotkut huippumailleistakin ovat ihan ok-kokoisia eikä nälkäkurkia.

Vierailija
5/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha= lauta, ei takamusta, hyiiiiii

Vierailija
6/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen normaalipainon alarajalla oleva

Vierailija
7/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihalla naisella menee naama kuihtuneeksi rusinaksi, kun poskissakaan ei ole rasvaa. Ja tissit häviää myös.

Mielummin pikkuisen ylipainoa kuin liian laiha. Kasvot ovat kauniimmat.

Ja en nyt tarkoita että naisen pitäisi olla satakiloinen, jos joku nyt sitä miettii..

Vierailija
8/8 |
14.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mieluummin alipainoinen kuin normaalipainoinen tällä ruumiinrakenteella!

Jos BMI:ni olisi 21 ...huhhuh, olisin ihan oikeasti repsahtaneen näköinen. Minä en valitettavasti ole saanut muodokasta takapuolta enkä reisiä. Jos lihon, kilot tulevat vatsaan, yläkroppaan ja kasvoihin. Ja se kun ei käsittääkseni ole kauhean naisellista..? Mielelläni ottaisin muodokkaamman kropan ja sen ohella lisäkilot. Valitettavasti sitä ei voi itse päättää, lihoessani minusta tulee pallero, ei muodokas.

Eli vähän laajempaa katsantokantaa, emme me _kaikki_ laihat olisi ainakaan yhtään sen kauniimpia kymmenen lisäkilon kera :)