Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko hautajaisissa olla kokonaan musta kraka?

Vierailija
13.10.2010 |

Vai käykö tummanharmaa jossa mustia pilkkuja?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se kai enää nykyään niin tarkkaa ole. Kraka ei kyllä paljon maksa, eihän sen tartte olla mikään silkkinen.

Vierailija
2/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei se kai enää nykyään niin tarkkaa ole. Kraka ei kyllä paljon maksa, eihän sen tartte olla mikään silkkinen.

Ei ole kyse rahasta vaan ihan siitä pitääkö lähteä kauppaan. :) Kaipa sitä voisi mustan ostaa, eipä tuu sanomista sit.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vasta viikonloppuna hautajaisissa, joissa yhdelläkään miesvieraalla ei ollut kokomustaa krakaa. Ehkä oli sitten junttia porukkaa liikkeellä :P

Omalla miehellä oli tummanharmaa.

(ja sen takia katselinkin tarkkaan, kun miehelle olin kokomustaa ostamassa mutta sukulaisten kanssa keskustellessa kävi ilmi, ettei heidän mielestään sellasta tarvinnut...)

Vierailija
4/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vainajan pojalla oli musta paita ja valkoinen kraka.

Vierailija
5/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa ainakin läheisimmillä miehillä kuuluu olla musta kravatti. Ihan kuten häissä on ehdoton etikettivirhe pukeutua valkoisiin jos morsiamella on valkoinen puku. Mun isoisän hautajaisissa serkkuni vaimo puhui haudalla puhelimeen. Mieheni mummon hautajaisissa (talvella vielä) eräällä miehellä oli vaalea puku. Kaverin häissä oli eräällä naisvieraalla tiara päässä. Se, että joku pukeutuu tai käyttäytyy tökerösti ei tarkoita sitä että se olisi ok.

Vierailija
6/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on arkunkantaja niin "pukeutumisetiketti" vielä tarkemi, siis ulkovaatteiden osalta jne.

Vierailija
7/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin osassa pukeutumisohjeista sanotaan, että musta puku ja musta kravatti ja osassa taas joko musta tai tumma puku ja musta tai tumma kravatti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme