Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kesäkuussa syntyvälle vauvalle pehmeä vai kova kantokoppa?

Vierailija
13.10.2010 |

Kuinka teitte/teette? Kumpi vaunuihin?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä on kuuma. Pehmeää ei voi käyttää.

Mä voin myydä sulle eurolla kovan kopan. Menee muuten roskiin.

Vierailija
2/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heinäkuussa syntyneelle kuopukselle, mutta sellainen ei mahtunut meidän rattaisiin. Ja lopulta olin kyllä ihan tyytyväinen Brion pehmeään koppaan joka sitten ostettiin. Kannen sai kokonaan irti, sivuilla oli tukiraudat, jotka piti kopan hyvin ryhdissään ja talveksi siitä sai sitten lämpöpussin. Ei ollut yhtään liian kuuma vauvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toukokuussa. Ei minkäänlasta kantokoppaa, eikä olla kyllä tarvittukaan. Tietty jos sulla on paljon rahaa, niin osta pois, vaikka molemmat.

Vierailija
4/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova koppa on ehkä tilavampi. Toisaalta pehmeästäkin kopasta saa sen kansiosan pois tai ainakin rullattua jalkopäähän, joten oikeastaan ihan sama. Kantokassi/koppa menee jokatapauksessa vain n. puolivuotta. Pehmeän kopan saa usein myös lämpöpussiksi, kun ottaa aluslevyn pois, joten sinänsä pitkäikäisempi.

Minusta on pelkästään makuasia, meillä oli kesällä pehmeä koppa ilman päällystä ja hyvin toimi.

Vierailija
5/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse liputan myös kovaa koppaa. Meidän vaavi syntyi kesäkuussa ja olin todella tyytyväinen kovaan koppaan. Kovat usein myös isompia ja jos vaavi on kovin iso, hänen on mukavampi matkata vähän väljemmässä kopassa.

Vierailija
6/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä koppa ei ole mikään makuupussi! Siinä on ihan ryhdikkäät laidat ja päällysosan saa pois.

Vierailija
7/7 |
13.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vaunujen pehmeä koppa on ainakin ihan makuupussi. Ei sitä ole kesällä käytetty.

Pehmeä koppa ei ole mikään makuupussi! Siinä on ihan ryhdikkäät laidat ja päällysosan saa pois.