Sveitsinleike, maalaislohkoperunoita, wokkivihanneksia ja
teinpä vielä kermaisen sienikastikkeen, vaikka se ei sveitsinleikkeeseen kuulukaan.... Itse karppaan, en paneroi leikettä, enkä syö perunoita. NAM!
Vadelma-mustikkarahkaa jälkkäriks...
Kommentit (14)
nuo possusta, että on varmasti mureaa. Meillä kans toka- ja neljäsluokkainen. Kutsuin aikuisen poikani ja hänen tyttökaverinsakin syömään... ap
Uskomatonta, että jotkut alakoululaiset eivät muka osaa syödä kokolihaa :D
Eikö niillä ole hampaita?
Meillä lapsi on syönyt 1-vuotiaasta asti kokolihaa. Tottakai liha pienitään lapselle, mutta kyllä kouluikäinen osaa jo käyttää veistä! Käsittämätöntä!
No, voihan kokolihan tuollaiselle lapselle vaikka jauhaa? Tehosekoittimessa vetää mössöksi.
Mikä on keskimäärin hyvä ikä aloittaa kokolihan
lapset tykkää possusta enemmän. Hyviä olivat! :) Meillä lapset syö samaa ruokaa kuin aikuisetkin... ap
lopuksi aurinkokuivattuja tomaatteja suikaleina. Nams! ap
teinpä vielä kermaisen sienikastikkeen, vaikka se ei sveitsinleikkeeseen kuulukaan.... Itse karppaan, en paneroi leikettä, enkä syö perunoita. NAM! Vadelma-mustikkarahkaa jälkkäriks...
sieniä siihen kyllä käytetään. Vasikanlihasta yleensä tehdään, mutta käyhän porsaanliha yhtä hyvin. Aloittajalla taitaa olla sitten sveitsinleike à la Suomi, vähän niinkuin Suomessa wieninleikkeeseen laitetaan anjovispala päälle :D
Terveisin Sveitsistä.
Sveitsissäkään paneroimatta! Alalla olen ollut 23 vuotta. ap, aina viisastuu!
http://www.spar.ch/contento/LinkClick.aspx?link=media%2Frezepte%2Fhaupt…
ainakin täällä päin Sveitsiä. Tällä tavalla myös keittiöpäällikkömieheni kyseisen leikkeen valmistaa.
Kyllä me täällä Suomessa opetetaan jatkossakin se kinkku- ja juustotäytteinen leike pariloituna... ap
Kyllä me täällä Suomessa opetetaan jatkossakin se kinkku- ja juustotäytteinen leike pariloituna... ap
Suomessahan ylipäänsä luullaan, että osataan kokata kaikki maailman reseptit oikein, muut onkin sitten "outoja".
Minä en itse asu Sveitsissä mutta tuon reseptin kaltaista gratinoitua leikettä itse olen siellä saanut, oli muuten oikein hyvää.
mutta kun lapset on syömässä, niin sitten ei yleensä, kun eivät he vielä osaa pureskella kokolihaa. Olen uusperheen äitipuoli ja lapset ovat vasta pieniä, toka- ja neljäsluokkalainen. Eivät osaa pureskella kuin jauhelihaa tai haudutettua suikaletta.