Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Heräsin yöllä ihan järkyttävään päänsärkyyn.

Vierailija
06.10.2010 |

Kamala kokemus! Onneksi kotona oli Burana 600 -tabletteja jotka auttavat muutamissa minuuteissa.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se voi alkaa yön aikana

Vierailija
2/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmistamaan ettei mitään ole vialla!

Vierailija
4/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei edes 600:lla. Siihen ei auta mikään.

Vierailija
5/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä eräänä yönä aivan järkyttävään päänsärkyyn. Kipu tuntui ikään kuin vasemman silmän takana ja paheni, kun yritin nousta ylös...Migreeniäkö?!

Mulla ei ole koskaan ennen ollut tällaista...tuntuu, että "parasta ennen" -päivämäärä meni umpeen heti, kun kotiuduttiin lapsen kanssa synnäriltä...x)

Vierailija
6/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös olen heräillyt jo vuosia joskus yöllä kovaan päänsärkyyn. Olen yhdistänyt sen jonkin tekijän (hormonit, väsymys tms.) aiheuttamaksi migreeniksi. Menee ohitse maksimiannoksella ibuprofeeni-parasetamolisärkylääkettä, joten en ole käynyt lääkärissä sen vuoksi. Mutta jos päänsärky ei helpotu tavallisilla särkylääkkeillä, niin sitten olisi varmaan hyvä mennä lääkäriin tutkituttamaan asia.

Vierailija
7/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole aiemmin ollut, voi varmana johtua hormoneista, nehän heittelee synnytyksen jälkeen.

tässä eräänä yönä aivan järkyttävään päänsärkyyn. Kipu tuntui ikään kuin vasemman silmän takana ja paheni, kun yritin nousta ylös...Migreeniäkö?!

Mulla ei ole koskaan ennen ollut tällaista...tuntuu, että "parasta ennen" -päivämäärä meni umpeen heti, kun kotiuduttiin lapsen kanssa synnäriltä...x)

Vierailija
8/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hormoonit heitellä vielä kymmene kuukauden jälkeenkin niin pahasti, että saattaa tulla migreeniä vaikka sitä ei ois koskaan ennen ollutkaan...?

Olen imettänyt kyllä koko tän ajan, että ehkä sekin pitää hormoonit mukavasti sekaisin..

8

Vierailija
9/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtäkkiä alkava päänsärky voi kyllä viitata johonkin vakavampaankin.

Vierailija
10/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisessa silmässä/ohimossa tuntuvaa kipua.

Vierailija
11/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kokemus! Onneksi kotona oli Burana 600 -tabletteja jotka auttavat muutamissa minuuteissa.

myös ettet ylitä turvallista annosta! Jos ei lääkärin määräämä annos riitä (mitä saa siis kerralla ottaa) ja kipu jatkuu niin silloin on syytä mennä lääkäriin. Ei kannata pilata munuaisiaan/vatsaansa liialla särkylääkkeiden syönnillä.

Vierailija
12/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole oireillut enää yhtään. Miten satuinkin palstalle kun joku tämän nosti? ap

Vierailija
13/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinenkin kipuilija :)

Vierailija
14/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horton alkaa usein yöllä.

Tuntuu kipuna ohimossa tai juuri silmän takana.

Kipu on todella kovaa, yksipuolista ja siihen liittyy kipupuolen silmän valuminen ja nenän vuotaminen.

Vierailija
15/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä häkämyrkytys oireilee just noin!

Vierailija
16/16 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin päivällä päänsärky. Yöllä heräsin siihen, että se oli yltynyt aivan tolkuttomaksi, tuntui, että kuolen. Otin Panacodin ja 800 mg Buranaa ja laskin sekunteja (oikeastaan jyskyttävää sykettäni) odottaessani lääkkeiden vaikuttamista. PArin tunnin kuluttua vasta nukahdin. KAmala kokemus. Voikohan tosiaan suklaa aiheuttaa moista vai oliko se tavan jännityspäänsärky? Kamalaa joka tapauksessa!