Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raha ei riitä..

Vierailija
06.10.2010 |

Rahani eivät riitä, en voi liikaa nipistääkään ruokamenoista koska mulla on kasvuikäinen lapsi.

Lääkäriin pitäis mennä ja ilmeisesti pitää ottaa lainaa lainan päälle.

Masentaa ja terveyttä pitäisi hoitaa.

Jokin paikka reistaa aina.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina löytyy jotain mitä et oikeasti tarvitse, sinun vaatetta, lapsen vaatetta, koriste-esineitä, kodinkoneita, astioita, kirjoja... niistä saat varmasti sopivasti rahaa ja voit maksaa lääkärilaskun!

Vierailija
2/6 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina löytyy jotain mitä et oikeasti tarvitse, sinun vaatetta, lapsen vaatetta, koriste-esineitä, kodinkoneita, astioita, kirjoja... niistä saat varmasti sopivasti rahaa ja voit maksaa lääkärilaskun!

Kiitos kun muistutit. Mulla on kyllä huutonetin tunnukset, talvella yritin myydä uutta vaatetta, mutta ei onnistunut.

Ostaisko kukaan suppilovahveroita jos laitan ilmoituksia kauppaan?

Menen tänään tai huomenna sienimetsälle..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pienet menot. Meneekö rahaa tupakkaan, turhiin lehtiin, alkoholiin? Eli karsi kaikki ylimmääräiset kulut. Voitko myydä lapsen vanhoja tavaroita, vaatteita, omia?

Yksinkertaisella ruuallakin pärjää. Saisitko jostain perunoita, porkkanoita ilmaiseksi? EU:ruoka-avustukset? Metsässä ehkä vielä puolukoita. Kävelylenkillä voisi ottaa pussin mukaan ja keräillä pulloja.

Saatko sosiaalitoimistosta lääkärikäyntiin avustusta? Voisiko joku sukulainen lahjoittaa? Tai voisitko tienata tai lapsesi sen rahan vaikka siivoamalla jonkun iäkkään sukulaisen kotia? Ulkoiluttamalla jonkun koiraa?

Itselläkin ollut todella tiukkaa taloudellisesti, tällaista kaikkea olen itsekin harrastanut. Taloudellinen tilanteesi voi muuttuakin, mutta ihmettä ei kannata jäädä odottelemaan vaan tarkalla suunnittelulla voi pärjätä.

Vierailija
4/6 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on myynyt täällä marjojakin. Keksi vaan sieniaiheinen sähköpostiosoite ja siihen saa ottaa yhteyttä!

Vierailija
5/6 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut on myynyt täällä marjojakin. Keksi vaan sieniaiheinen sähköpostiosoite ja siihen saa ottaa yhteyttä!

Palaan takaisin kun jouduin poistumaan. Saako täällä myydä sieniä sp-osoitteen avulla?

Mulla olis puolukkaakin survottuna kun just pääsin käymään sukulaisen kans maalla ja hain metsästä.

Olisin metsässä enemmänkin mutta kun oon kaupungissa.

Vierailija
6/6 |
06.10.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan pienet menot. Meneekö rahaa tupakkaan, turhiin lehtiin, alkoholiin? Eli karsi kaikki ylimmääräiset kulut. Voitko myydä lapsen vanhoja tavaroita, vaatteita, omia?

Yksinkertaisella ruuallakin pärjää. Saisitko jostain perunoita, porkkanoita ilmaiseksi? EU:ruoka-avustukset? Metsässä ehkä vielä puolukoita. Kävelylenkillä voisi ottaa pussin mukaan ja keräillä pulloja.

Saatko sosiaalitoimistosta lääkärikäyntiin avustusta? Voisiko joku sukulainen lahjoittaa? Tai voisitko tienata tai lapsesi sen rahan vaikka siivoamalla jonkun iäkkään sukulaisen kotia? Ulkoiluttamalla jonkun koiraa?

Itselläkin ollut todella tiukkaa taloudellisesti, tällaista kaikkea olen itsekin harrastanut. Taloudellinen tilanteesi voi muuttuakin, mutta ihmettä ei kannata jäädä odottelemaan vaan tarkalla suunnittelulla voi pärjätä.

En osta alkoholia, tupakkaa enkä lehtiä. Mitään lehteä ei tule.En osta vaatteitakaan, paitsi yhdet farkut ostin kun oli -70%:n ale.

Täytys myydä varmaan lapsen vaatteita.