G: Mikä biisi saa sinut muistelemaan nuoruuttasi?
Minulla Aknestikin Suomirokkia.
En ollut silloin enää kovin nuori kun se ilmestyi, mutta sen on tehnyt saman kylän poika, pari luokkaa ylemmällä oli kuin minä.
Kommentit (19)
Haddaway " What is love" sekä Kake Randelinin tuotanto :)
Oi niitä aikoja...
se oli sitä " kultaista" 80 luvun loppua se aika.
Samoin Smells Like Teen Spirits, monet Bon Jovin, Metallican, ja jopa Popedankin biisit. Sooli sitä yheksänkytlukua.
Scorpions: still lovin you
Bon Jovi: runaway
Europen pari biisiä...
Dexy' s Midnight Runners: Come on Eileen
U2: New Year' s day
ABC: The look of love
Simple Minds: Don' t you forget about me
Gary Moore & Phil Lynott: Out in the fields
Culture Club: Karma Chameleon
Duran Duran: Save a prayer
Madonna: Like a Virgin
j akuunneltiin pikku mankasta Meiju Suvasta. Erityisesti kappaleet Pure mua ja Tulit niin kuin laiva jääneet mieleen. Ja äiti papatti, että " pienemmälle se jeejee" . Muistaako muut tuon jeejee sanan, kun vanhemmat tsrkotti sillä diskoa yms. nuorten musiikkia. Voi että ärsytti!
Ihana biisi ja tulee aina mukavia muistoja kun tuota kuuntelee.... :)
Eka mankalla äänittämäni biisi oli Kim Wilden Love blond =). Muita suosikkeja esim. Eurythmicsin Sweet dreams. Sitä ei ole pitkään aikaan kuullutkaan.
Vierailija:
Laura Branniganin (?) Self Control, Lionel Richien Hello ja Whamin Wake me up before you go...
Europe: Final countdown
Cutting crew: I just died in your arms
Milli Vanilli: Girl you know it' s true
Bon Jovi: Runaway
Bad Boys Bluen tuotanto
Parikymppisenä vietetystä ajasta muistuttaa sen ajan tanssibiisit, mm. Rednexin (vai miten se kirjoitetaan) Cotton eye Joe (en ole varma tuostakaan....)
Guns' nRoses
Nuket
Pelle Miljoona
D.A.D
Smack
Nirvana
ym. ym. Olin täysin hullaantunut musiikkiin nuorena!
Tääl on paljon noita nostalgisia tunnelmia herättäviä, joten lähes kaikkeen voin yhtyä. Päivällä tuli radiosta Juisen Syksyn sävel ja piti hoilata mukana ja tyttö (15v) katto h-moilasena, että mikä sille nyt tuli... Dingon Autiotalo, Yön monet biisit, Sandralta joitakin ja paljon muita, mitä ei nyt muista...
Sandran Maria Magdalena, Kylien I should be so lucky, Taylor Daynen Tell it to my heart, ja Heaven is a place on earth, kuka lie esittikin.
Yläasteella toimi kaikki Guns n´roses, Skid Row ja Bon Jovi ja sen tyyliset.
Lukiossa Metallica, Nirvana, Neljä Ruusua...
Ne on ne Bon Jovit ja Europet ja sen sellaiset, joissa on nostalgiaa.
CCR Molina ja Have You Ever Seen The Rain
Jäätelökesä... se oli vuosi 78
Ja Mamban kappaleet 80-90 lukujen vaihteessa - mun ja suuren rakkauden musiikkia:)
Ensimmäinen hidas, jonka olen tanssinut pojan kanssa.