Mua ahdistaa lukea näitä ihan siis normaalitapauksia,e ttä on velkaa
100000-200000. Nyt kun on jo maksanut itse kaikki velkamme pois ja omistetaan sekä talon että autot itse, niin olisi kamalaa jos pitäisi taas elää tiukasti. Muistan sen ajan kun oli lapset pieniä, pätkätöitä, työttömyyttä ja sitten velkaa.. Nyt todella ihanaa kun töitä molemmilla ja jää säästöön pakostakin rahaa.
Kommentit (5)
vai halusitko tulla rehvastelemaan että sinulla ei ole enää velkaa?
jos mua ei ahdista niin ei sun toki tarvi ahdistua mun tilanteestani hyvä nainen! Oon muuten kotiäitinä tällä hetkellä, taloudellisesti tiukkaa mutta ei ahdista :D
sitä on liki 200 t€, mut ei me eletäkään tiukasti eikä ahdingossa.
Mutta oliko ton kirjotuksen pointti oikeasti se, että sua ahdistaa ihan hirvittävästi tämä asia?
Siis ahdistaa!! Totta kai olen onnellinen omasta tilanteesta, se piti tuoda esille, jotta mun viesti tuli esille eli mitä tarkoitan. Olemme itse olleet velkaisia ja sen takia just ahdistaa.. mutta ehkä kaikki eivät suhtaudu kuten me velanmaksuun... mieskin sanonut,e ttei enää ikinä velkaa, asuu sitten vaikka vaatimattomammin jos pitää muuttaa isommalle paikkakunnalle jossa kalliimmat talot (kuten olemme suunnitelleet)
Mutta oliko ton kirjotuksen pointti oikeasti se, että sua ahdistaa ihan hirvittävästi tämä asia?