Olipas ei-kiinnostavia tarjouksia Hullujen päivien ennakkolehdessä
miksi lähteä ryysikseen hakemaan tavaraa, joka normaalistikin maksaa saman verran. Aina ennen oon käynyt mutta nyt ei kyllä houkutellut lehti yhtään.
Kommentit (8)
Ei löytynyt yhtään mitään. Vaikka ei kai se haittaa, säästyypähän rahat.
Pari sellaista kalliimpaa juttua, jota olen pitkään haaveillut on ihan hyvässä tarjouksessa. Sitä paitsi paikan päällä on lisää tarjouksia. Viime vuonna ostin esimerkiksi sukkia, sukkahousuja, meikkejä yms. mitä ei ollut kuvastossa.
Nyt Stockan hp-hinta oli 14,90€!!!
Sen saa muualta tarjouksessa 9,95€!!!
Stockallakin oli aiemmin sen hinta tuota luokkaa...
n.5-7 vuotta sitten.
Nyt hintaa on koko ajan hilattu ylöspäin.
9,90-->11,90-->12,90-->ja nyt 14,90€
En osta!
Pystyy nyt ajoittamaan Stockalla käyntinsä niin ettei ensi viikolla tarvitse mennä ko. putiikkiin. On meinaan erittäin vastenmielinen ilmiö tämä välisesonkihulluttelu.
Eilen satuin käymään Sokoksella niin että tulin hissillä tunnelista suoraan tavarataloon ja vasta hissin ovien auetessa tajusin että siellä oli jotkut tsembalopäivät meneillään. Äkkiä pois. Olin missannut koko tapahtuman markkinoinnin. Voi voi.
samalla hinta on kivunnut älyttömästi ylöspäin, muuallakin, ei vain Stockalla. Jos jostain saa vanhalla purkilla, kannattaa hamstrata, kun on ihan samaa tavaraa!
Nyt Stockan hp-hinta oli 14,90€!!! Sen saa muualta tarjouksessa 9,95€!!! Stockallakin oli aiemmin sen hinta tuota luokkaa... n.5-7 vuotta sitten. Nyt hintaa on koko ajan hilattu ylöspäin. 9,90-->11,90-->12,90-->ja nyt 14,90€ En osta!
Ei mitään ostettavaa ja noilla hinnoilla irtoaa sama tavara muualtakin.