Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ope pyysi anteeksi

Vierailija
27.09.2010 |

On räksyttänyt lapselle, kun kulkee vaan huppari päällä ilman lakkia. No lapsi on tullut muhun, mulla harvoin palelee. Nyt sitten lapsi on mennyt 2 päivänä vielä ulkotakki päällä ja lakki päässä kouluun, niin on aivan hiestä märkänä ollut. Miksi joidenkin on niin vaikea tajuta, että minä esim voin olla vielä ulkona sortsit jalassa ilman takkia vaikka ulkolämpö on +10 astetta. Ei kaikki ole samasta muotista!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettaja jo pyysi anteeksi? Eikö hän sillä hyväksynyt, että menettelette toisin? MInuakin ärsyttää se, että päiväkoti-ikäisille edellytetään samanlaista pukeutumista lämpötilan mukaan. Toiset palelevat, toiset ei!

Vierailija
2/5 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan vaati nuo jutut. Siinäpähän näki.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan fiilis, että vois ihmiset ajatella ettei kaikki ole mitään vilukissoja.

ap

Vierailija
4/5 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todella viluinen, mutta lapseni on eri muotista. Poika on usein hiestä märkänä, kun "pakotan" hänet pukemaan liikaa vaatetta.

Poika on 6v, enkä vieläkään ole tätä asiaa oppinut.

Vierailija
5/5 |
27.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun he tulevat kouluun tai ovat välitunnilla? Osa lähtee kotoa aamulla yksin ja päälle on tullut hädin tuskin kengät. EIKÄ ole mistään kylmänkestäjistä kyse, vaan värjöttelevät siellä kylmästä, kädet sinisinä.

Joten mistä opettaja voi tietää, miksi joku tulee kouluun muutaman asteen lämmössä pelkässä hupparissa?

Ok, itse juttelisin asiasta räksyttämättä, mutta niin lapsesikin opettaja on saattanut hyvinkin tehdä, sinähän et ollut paikalla vaan kuulit lapsesi version siitä ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä