Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

dr martenseja helsingistä?

Vierailija
24.09.2010 |

saako klassisia mustia maihareita helsingistä? jos niin mistä, hinta?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ainakin ennen ollut.

Vierailija
2/7 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pari päivää sitten. Aika kalliit oli, olisko ollut jotain 159 euroa, ellen ihan väärin muista.

Yksi konsti on käydä sovittamassa, ja sitten tilata netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strike Shop ja Viiskulmassa Garageland... Vaikka ei kai tämä nyt ihan paras mahdollinen paikka tuollaisille tiedusteluille. Yleensä noita kysellään enemmän homma-foorumilla...

Vierailija
4/7 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Strike Shop ja Viiskulmassa Garageland... Vaikka ei kai tämä nyt ihan paras mahdollinen paikka tuollaisille tiedusteluille. Yleensä noita kysellään enemmän homma-foorumilla...

ole todellakaan pelkästään skinien kengät. Eivätkä kaikki skinit ole näitä rasistiääliöitä.

Vierailija
5/7 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pääsääntöisesti voidaan kuvitella että homma-foorumilla löytyisi enemmän tietoa näistä. Ei ne missään nimessä ole pelkät skinikengät. Ne on oikein hyvät, kestävät, tukevat ja erittäin mukavat kengät. Itse asiassa edesmennyt paavikin käytti DM:iä. Ei ne nyt ehkä kuitenkaan silti leimallisesti ole äitiyskengätkään... vai... voisi tietysti olla hyvä kun 1925:set olisi mukana äitiyspakkauksessa ja vielä steel capilla...

Vierailija
6/7 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pääsääntöisesti voidaan kuvitella että homma-foorumilla löytyisi enemmän tietoa näistä. Ei ne missään nimessä ole pelkät skinikengät. Ne on oikein hyvät, kestävät, tukevat ja erittäin mukavat kengät. Itse asiassa edesmennyt paavikin käytti DM:iä. Ei ne nyt ehkä kuitenkaan silti leimallisesti ole äitiyskengätkään... vai... voisi tietysti olla hyvä kun 1925:set olisi mukana äitiyspakkauksessa ja vielä steel capilla...

käyttää muitakin vaatteita kuin äitiysvaatteita. Onko sulla jotenkin sellainen käsitys, että tänne kirjoitteleva porukka on jotenkin älyttömän homogeenista? Voin sanoa, ettei ole. Ja saihan ap jo oikean vastauksen kysymykseensä!

Vierailija
7/7 |
24.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska olen täällä ja muuten olen olin 80-luvulla skini...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme