dr martenseja helsingistä?
saako klassisia mustia maihareita helsingistä? jos niin mistä, hinta?
Kommentit (7)
ihan pari päivää sitten. Aika kalliit oli, olisko ollut jotain 159 euroa, ellen ihan väärin muista.
Yksi konsti on käydä sovittamassa, ja sitten tilata netistä.
Strike Shop ja Viiskulmassa Garageland... Vaikka ei kai tämä nyt ihan paras mahdollinen paikka tuollaisille tiedusteluille. Yleensä noita kysellään enemmän homma-foorumilla...
Strike Shop ja Viiskulmassa Garageland... Vaikka ei kai tämä nyt ihan paras mahdollinen paikka tuollaisille tiedusteluille. Yleensä noita kysellään enemmän homma-foorumilla...
ole todellakaan pelkästään skinien kengät. Eivätkä kaikki skinit ole näitä rasistiääliöitä.
noin pääsääntöisesti voidaan kuvitella että homma-foorumilla löytyisi enemmän tietoa näistä. Ei ne missään nimessä ole pelkät skinikengät. Ne on oikein hyvät, kestävät, tukevat ja erittäin mukavat kengät. Itse asiassa edesmennyt paavikin käytti DM:iä. Ei ne nyt ehkä kuitenkaan silti leimallisesti ole äitiyskengätkään... vai... voisi tietysti olla hyvä kun 1925:set olisi mukana äitiyspakkauksessa ja vielä steel capilla...
noin pääsääntöisesti voidaan kuvitella että homma-foorumilla löytyisi enemmän tietoa näistä. Ei ne missään nimessä ole pelkät skinikengät. Ne on oikein hyvät, kestävät, tukevat ja erittäin mukavat kengät. Itse asiassa edesmennyt paavikin käytti DM:iä. Ei ne nyt ehkä kuitenkaan silti leimallisesti ole äitiyskengätkään... vai... voisi tietysti olla hyvä kun 1925:set olisi mukana äitiyspakkauksessa ja vielä steel capilla...
käyttää muitakin vaatteita kuin äitiysvaatteita. Onko sulla jotenkin sellainen käsitys, että tänne kirjoitteleva porukka on jotenkin älyttömän homogeenista? Voin sanoa, ettei ole. Ja saihan ap jo oikean vastauksen kysymykseensä!
koska olen täällä ja muuten olen olin 80-luvulla skini...
on ainakin ennen ollut.