Päästäisitkö lapsesi kuumailmapallolennolle?
Lapsen koulussa huomenna mahdollisuus voittaa sellainen.
Pelkään itse hervottomasti korkeita paikkoja, mutta voisin päästää lapsen, jos haluaisi.
Kommentit (4)
Entä jos tulisi joku paniikinomainen pelkoreaktio, niin kuin joillekin tuollaisessa tilanteessa tulee?
lapsemme ilmeisesti samassa koulussa ;)
Annoin luvan, mutta vähän kyllä kauhistuttaa kolme lasta sen ohjaajan kanssa siellä korissa yläilmoissa...en tiedä onko sinne tarkoitus mennä mukaan joku toinen aikuinen? Mitä jos joku alkaa itkemään kesken lennon että haluaa pois? Tai tulee jotain pahoinvointia tms?
Itse olen aina halunnut kuumailmapallolennolle ja toki olisi hienoa että lapseni pääsisi kokemaan tämän. Sitten ei auta muu kuin että äiti kärvistelee maassa kun lapsi kokee jotain hienoa ja upeaa :)
lapsemme ilmeisesti samassa koulussa ;) Annoin luvan, mutta vähän kyllä kauhistuttaa kolme lasta sen ohjaajan kanssa siellä korissa yläilmoissa...en tiedä onko sinne tarkoitus mennä mukaan joku toinen aikuinen? Mitä jos joku alkaa itkemään kesken lennon että haluaa pois? Tai tulee jotain pahoinvointia tms? Itse olen aina halunnut kuumailmapallolennolle ja toki olisi hienoa että lapseni pääsisi kokemaan tämän. Sitten ei auta muu kuin että äiti kärvistelee maassa kun lapsi kokee jotain hienoa ja upeaa :)
Ei siellä mitään matkapahoinvointia ainakaan tule, että jos ei sitten just joku äkillinen pöpö muuten iske. Paljon tasaisempaa menoa toi on kuin esim autolla ajo. Ja jos on muuten rohkea lapsi, niin en usko että tulee mitään ongelmia että haluaisi kesken pois. Ei se lento muutenkaan niin kovin kauaa kestä.
Kyllä päästäisin, itsekin olen ollut ja oli kyllä mahtava kokemus. Kovin lyhyet eivät kyllä näe sieltä korista ulos reunan yli.