Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuseksi parisuhteessa

Vierailija
22.09.2010 |

Ketjun innoittaman kysyn kuinka monella mies ei halua antaa tai saada suuseksiä? Olenko ainoa nainen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen siis molemmissa pidemmissä suhteissani saanut sitä kiitettävästi (määrällisesti sekä laadullisesti). Samoin muistan monta irtoseksipartneria, jotka ovat antaneet - sekä toki myös niitä, ketkä eivät ole antaneet, mutta en ole yhden illan jutuilta pyytänytkään.

Vierailija
2/6 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei myöskään halua, että kosketan hänen penistään ollenkaan eli ekalla kerralla hermostui kun yritin koskettaa. Olemme olleet yhdessä jo liki 10 vuotta.

Minulla on muita seksikokemuksia ennen häntä jonkin verran alle 10 ja kaikkien heidän kanssaan on ollut hyvin vapautunutta seksiä ilman mitään estoja tai kieltoja ja sääntöjä, mutta ihan siis "normaalia" seksiä, ei SM:ää tai muuta vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme asu yhdessä, tunnettu vajaa 10v.

Vierailija
4/6 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen naimisissa miehen kanssa, joka tykkää sekä antaa että saada, sillä tykkään suuseksistä itse tosi paljon. :)

Vierailija
5/6 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on heikkolibidoinen.

Antaisin suuseksiä vaikka joka päivä - ottaisin myös.

Joskus saan antaa sitä miehelleni (se on niiin ihanaa!) ja joskus harvon saan sitä vastaanottaa.

Valitettavasti tämä on ensimmäinen mies, jota ei niin seksi ja suuseksi kiinnosta. Ja olen tuntenut elämäni aikana aikas monta miestä - keskusteluista nyt puhumattakaan. Tuollaisia miehiä on varmaan promillemäärä. Ja hitto sellaisen kanssa menin naimisiin.

"Mitäs menit" -kyselijöille tiedoksi: alkuun oli erilaista ) :

Vierailija
6/6 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies haluaa saada ja antaa ja minä vain antaa... eli itse en saa suuseksistä sitten kertakaikkiaan mitään ottavana osapuolena, antavana saan toki antamisen ilon ja vallan ; )

Mutta siis ... en haluaisi itse ollenkaan että mies antaisi ja kyse ei ole tumpelosta miehestä sillä en ole kokenut sitä koskaan/kenenkään kanssa miellyttävänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän